Branża — Art. spożywcze
Praca — Kalendarze biurkowe stojące
Naszym tematem było zaprojektowanie wizerunku spółki, zacząwszy od opracowania znaku graficznego, aby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – broszury a4, ulotki a5, segregatory, pomysły graficzne promocyjne, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie nowoczesnego, innowacyjnego, a jednocześnie nadzwyczaj fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla marki polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie porządnie działać pod różne kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem spółki zaczęliśmy od niezwykle ważnego czynnika identyfikacji firmy czyli logotypu. Znak przedsiębiorstwa, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz porządnie dopasowana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo firmy akcentuje profesjonalizm działalności przedsiębiorstwa i siłę działania. Logo miało być proste i wymowne, ale też wykazywać cechy dynamiki stosownej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez użycie odpowiedniej struktury. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej.W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery firmowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną kondycję firmy w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze reklamowe ścienne, notatniki oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna ugruntowała pozycję spółki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- segregatory
- opakowania
- strona www
- kalendarze ścienne
- gadżety firmowe<