Branża — Przemysł, produkcja
Praca — Kalendarze jednodzielne
Naszym kwestią było wykreowanie wizerunku marki, począwszy od opracowania logo firmy, tak aby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury a4, ulotki dl, teczki, pomysły graficzne firmowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, pomysłowego, a równolegle nadzwyczaj kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie prawidłowo działać pod rozliczne kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania estetycznego i rzetelnego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem jednostki zaczęliśmy od ogromnie istotnego czynnika tożsamości wizualnej spółki czyli logo. Znak firmy, który powstał to prosty i nowoczesny symbol oraz właściwie dobrana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu akcentuje fachowość działalności jednostki i siłę działania. Logo firmy miało być proste i wymowne, ale też wykazywać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logotypu uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej budowy. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie innych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób uwydatnić mocną i wyraźną kondycję przedsiębiorstwa w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach jakich zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notesy a5 oraz inne gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utrwaliła pozycję marki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- plakaty
- banery, billboardy
- kalendarz ścienny
- gadżety firmowe<