Branża — Alkohole
Praca — Kalendarze jednodzielne
Naszym zadaniem było zaprojektowanie wizerunku marki, zacząwszy od zaprojektowania logo, ażeby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – foldery, ulotki, teczki, grafiki promocyjne, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie współczesnego, oryginalnego, a równolegle niezmiernie profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla jednostki polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie porządnie funkcjonować pod wielorakie kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem marki zapoczątkowaliśmy od bardzo ważnego elementu tożsamości przedsiębiorstwa czyli znaku firmowego. Znak spółki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz należycie dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego uwypukla profesjonalizm działalności spółki i siłę działania. Logo miało być proste i zrozumiałe, ale też wyrażać cechy dynamiki odpowiedniej dla jednostki. Nowoczesność logotypu uzyskaliśmy przez zastosowanie właściwej budowy. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery w formacie a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną sytuację przedsiębiorstwa w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna ugruntowała sytuację marki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- broszura
- gadżety firmowe<