Nova Trading

Branża — Przemysł, produkcja

Praca — Kalendarze jednodzielne

WYZWANIE

Naszym kwestią było zaprojektowanie wizerunku marki, zacząwszy od zaprojektowania znaku firmowego, aby w kolejnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury reklamowe, ulotki dl, segregatory, grafiki firmowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, innowacyjnego, a jednocześnie nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla jednostki polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie dobrze funkcjonować pod różnorodne kanały czynności reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa rozpoczęliśmy od niezwykle istotnego elementu tożsamości wizualnej spółki czyli znaku firmowego. Symbol marki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz porządnie dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwypukla profesjonalizm działalności jednostki i energię działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku graficznego osiągnęliśmy przez zastosowanie dobrej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób uwydatnić silną i wyraźną sytuację przedsiębiorstwa w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach których zostały zrealizowane firmowe kalendarze ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana tożsamość wizualna utrwaliła sytuację marki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • plakaty
  • kalendarz ścienny
  • gadżety firmowe<

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42