Praca — Kalendarze książkowe
Kontrahent powierzył nam stworzenie wizerunku przedsiębiorstwa. Prace zaczęliśmy od szczegółowej analizy branży i kondycji firmy na rynku, tak aby w następnych fazach skupić się na projektach wizualnych materiałów koncepcyjnych. Naszym sprawą było wykreowanie nowoczesnego a równocześnie nadzwyczaj kompetentnego wizerunku biznesu. Istotnym wyzwaniem w pracy nad wizerunkiem było stworzenie spójnej i wielofunkcyjnej linii graficznej pod odmienne kanały sprzedaży. Wymowny i prosty przekaz, jaki znakomicie wpasuje się w branżę to było minimum tego co oczekiwał klient.
Prace nad wizerunkiem zaczęliśmy nad wykrystalizowaniem właściwej linii graficznej dla materiałów promocyjnych. Powstała kreacja wizualna była nadzwyczaj prosta i wymowna, bez zbytecznych fajerwerków, a przy tym doskonale dobrana do specjalności klienta. Trafnie dostosowana kolorystyka miała za zadanie uwypuklić fachowość biznesu. Sprawna praca nad linią graficzną i szybka akceptacja dała nam wejściówkę do dalszych prac identyfikacyjnych nad materiałami identyfikacyjnymi. Opracowaliśmy pakiet kalendarzy reklamowych dla spółki, w tym indywidualne kalendarze reklamowe ścienne, książkowe oraz inne materiały drukowane. Całość materiałów została zaprojektowana zgodnie z przyjętą dla kontrahenta identyfikacją wizualną. Kolorystyka logo firmy i elementy konstrukcyjne logo marki zostały spożytkowane przy przygotowywaniu kolejnych artykułów, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować pewną i widoczną kondycję przedsiębiorstwa w branży. Prace nad wizerunkiem przebiegały dosyć sprawnie i z efektem zadowalającym dla klienta, co zaowocowało dodatkowymi pracami powierzonymi przez firmę. Zaprojektowane indywidualne kalendarze oraz wykrystalizowany wizerunek identyfikacyjny dał wyższość konkurencyjną klientowi dodatkowo nowe możliwości rozwojowe.
- materiały biurowe
- kalendarze trójdzielne
- kalendarze plakatowe