Praca — Kalendarze książkowe
Firma Archi-Tec to biuro projektowe z wieloletnim doświadczeniem, specjalizujące się kreowaniu nowych form architektonicznych łączących tradycje z nowoczesnością. Doświadczenie zawodowe firmy umożliwia jej kompleksowe przeprowadzenie inwestycji od projektu po jego realizację.
Firma Archi-Tec potrzebowała spójnego wizerunku oraz ujednolicenia materiałów identyfikacyjnych. Naszym zadaniem było przeprowadzenia rebrandingu oraz zaprojektowanie spójnych materiałów promocyjnych dla firmy. Logo firmy było już znane w branży. Miało ono jednak pewne mankamenty, brak było spójności wewnętrznej, więc potrzebny był lifting logo. Ponadto nasz klient posługiwał się materiałami reklamowymi, które były na bardzo „różnym” poziomie. Mieliśmy opracować spójny pakiet materiałów reklamowych, również materiały firmowe pozostawiały wiele do życzenia.
Po wnikliwej analizie wizualnej wykonaliśmy lifting logotypu firmy. Dokonaliśmy kilku niezbędnych zmian, polegających na poprawieniu czytelności, a także nadaniu logotypowi zgrabniejszej, nowocześniejszej formy. Zaproponowaliśmy prostszą typografię w logo, co w konsekwencji zwiększyło czytelność znaku. Wizerunek firmy Archi-Tec miał być przede wszystkim bardzo prosty i czysty. Kolorystycznie oparliśmy projekt o kolor szary z mocnym akcentem koloru turkusowego – barwy występujące w logo. Wdrożyliśmy rebranding wielopoziomowy – odświeżenie wizerunku, postrzegania marki na różnych poziomach np. logo, materiały biurowe (papier firmowy, wizytówki, koperty itp.), materiały promocyjne – folder wizerunkowy, teczka i gadżety promocyjne. Końcowo stworzony spójny pakiet materiałów zwraca uwagę swoją „prostotą” i ciekawą, nowoczesną linią graficzną.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- folder wizerunkowy
- teczka ofertowa
- gadżety reklamowe