Praca — Kalendarze książkowe
Klient powierzył nam opracowanie wizerunku biznesu. Prace rozpoczęliśmy od dogłębnej analizy branży i sytuacji firmy na rynku, by w kolejnych krokach skupić się na projektach graficznych materiałów promocyjnych. Naszym zadaniem było opracowanie nowoczesnego a równocześnie nadzwyczaj kompetentnego wizerunku przedsiębiorstwa. Sporym wyzwaniem w pracy nad wizerunkiem było zaprojektowanie logicznej i wszechstronnej linii graficznej pod odmienne kanały sprzedaży. Wymowny i prosty przekaz, jaki bezbłędnie wpasuje się w branżę to było minimum tego co oczekiwał nabywca.
Prace nad wizerunkiem zapoczątkowaliśmy nad wykrystalizowaniem należytej linii graficznej dla materiałów wizualnych. Powstała kreacja wizualna była bardzo prosta i wymowna, bez bezużytecznych fajerwerków, a przy tym znakomicie dobrana do rynku klienta. Prawidłowo dobrana kolorystyka miała za zadanie uwypuklić profesjonalizm spółki. Sprawna praca nad linią graficzną i szybka akceptacja dała nam przepustkę do dalszych prac identyfikacyjnych nad materiałami identyfikacyjnymi. Opracowaliśmy pakiet kalendarzy reklamowych dla marki, w tym kalendarze dla firm reklamowe ścienne, książkowe oraz pozostałe materiały drukowane. Ogół materiałów została opracowana zgodnie z przyjętą dla kontrahenta identyfikacją wizualną. Kolorystyka logo marki oraz elementy konstrukcyjne logotypu zostały zagospodarowane przy tworzeniu pozostałych artykułów, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować pewną i klarowną kondycję przedsiębiorstwa w rynku. Prace nad wizerunkiem przebiegały całkiem sprawnie i z wynikiem zadowalającym dla kontrahenta, co zaowocowało dodatkowymi pracami wyznaczonymi przez firmę. Zaprojektowane firmowe kalendarze oraz wykrystalizowany wizerunek identyfikacyjny dał przewagę konkurencyjną klientowi dodatkowo nowe możliwości rozwojowe.
- materiały biurowe
- kalendarze trójdzielne
- kalendarze biurkowe
- kalendarze książkowe