Branża — Medycyna
Praca — Kalendarze plakatowe reklamowe
Naszym tematem było wykreowanie wizerunku spółki, zacząwszy od opracowania logo firmy, żeby w kolejnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – foldery a4, ulotki dl, teczki, pomysły graficzne firmowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie współczesnego, oryginalnego, a zarazem niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie odpowiednio funkcjonować pod wielorakie kanały działań marketingowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem firmy zaczęliśmy od ogromnie ważnego składnika tożsamości wizualnej jednostki czyli logo firmy. Znak jednostki, który powstał to prosty i nowoczesny znak oraz odpowiednio dopasowana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo akcentuje fachowość działań firmy i siłę działania. Logo miało być proste i wymowne, ale też wyrażać cechy dynamiki odpowiedniej dla firmy. Nowoczesność logo uzyskaliśmy przez wykorzystanie właściwej konstrukcji. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały potem wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną kondycję jednostki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach jakich zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notatniki oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna umocniła pozycję marki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- plakaty
- broszura
- kalendarz ścienny
- gadżety firmowe<