Branża — Transport, spedycja
Praca — Kalendarze planszowy/wieloplanszowy
Naszym zadaniem było zaprojektowanie wizerunku przedsiębiorstwa, począwszy od opracowania logo, aby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – foldery, ulotki dl, segregatory, grafiki promocyjne, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie współczesnego, pomysłowego, a zarazem nader fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla jednostki polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie dobrze działać pod rozliczne kanały czynności marketingowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania estetycznego i rzetelnego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem firmy zaczęliśmy od bardzo istotnego elementu identyfikacji przedsiębiorstwa czyli znaku firmowego. Znak spółki, jaki został stworzony to prosty i nowoczesny symbol oraz prawidłowo dobrana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego podkreśla profesjonalizm działalności spółki i siłę działania. Logo miało być proste i wymowne, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla jednostki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez zastosowanie właściwej konstrukcji. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury promocyjne, reklamy oraz firmowa strona www. Sfinalizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wyrazisty i świadomy sposób zaakcentować silną i klarowną sytuację marki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notesy oraz pozostałe gadżety reklamowe. Zaprojektowana tożsamość wizualna utwierdziła pozycję jednostki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- plakaty
- gadżety firmowe<