Praca — Kalendarze planszowy/wieloplanszowy
Naszą kwestią było wykreowanie wizerunku przedsiębiorstwa, począwszy od opracowania logo firmy, ażeby w kolejnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – foldery w formacie a4, ulotki, segregatory, pomysły graficzne promocyjne, strona www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie nowoczesnego, nowatorskiego, a równocześnie niezwykle profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie prawidłowo funkcjonować pod przeróżne kanały aktywności marketingowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, jaki idealnie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.
Prace nad wizerunkiem jednostki rozpoczęliśmy od nader istotnego czynnika tożsamości wizualnej przedsiębiorstwa czyli logo firmy. Znak jednostki, który powstał to prosty i nowoczesny znak oraz właściwie dopasowana typografia, jaki swoją budową idealnie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu akcentuje fachowość działań jednostki i dynamikę działania. Logo marki miało być proste i zrozumiałe, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez zastosowanie właściwej struktury. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały później wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery firmowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób zaakcentować silną i wyraźną kondycję jednostki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze firmowe ścienne, notesy oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna utrwaliła pozycję jednostki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- kalendarz ścienny
- kartki świąteczne
- gadżety firmowe<