Branża — Transport, spedycja
Praca — Kalendarze planszowy/wieloplanszowy
Naszą misją było opracowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od zaprojektowania logo firmy, ażeby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – broszury a4, ulotki a5, segregatory, pomysły graficzne firmowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie współczesnego, nowatorskiego, a równocześnie bardzo kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla jednostki polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu spójnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie poprawnie funkcjonować pod wielorakie kanały czynności marketingowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem marki rozpoczęliśmy od bardzo znaczącego elementu tożsamości jednostki czyli logo firmy. Znak jednostki, który powstał to prosty i nowoczesny symbol oraz należycie dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego uwydatnia profesjonalizm działalności firmy i prężność działania. Logo marki miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla jednostki. Nowoczesność znaku firmowego uzyskaliśmy przez użycie odpowiedniej konstrukcji. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób podkreślić silną i wyraźną pozycję firmy w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze ścienne, notesy a5 oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna utwierdziła pozycję przedsiębiorstwa w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- gbanery, billboardy
- plakaty
- gadżety firmowe<