Branża — Przemysł, produkcja
Praca — Kalendarze trójdzielne
Klient zlecił nam opracowanie wizerunku marki. Prace rozpoczęliśmy od gruntownej analizy rynku i sytuacji firmy na rynku, aby w następnych krokach skoncentrować się na projektach wizualnych materiałów reklamowych. Naszym zagadnieniem było opracowanie nowoczesnego a jednocześnie niezwykle kompetentnego wizerunku spółki. Istotnym wyzwaniem w pracy nad wizerunkiem było opracowanie logicznej i uniwersalnej linii graficznej pod rozmaite kanały sprzedaży. Wymowny i prosty przekaz, jaki znakomicie wpasuje się w branżę to było minimum tego co wyczekiwał klient.
Prace nad wizerunkiem zapoczątkowaliśmy nad wykrystalizowaniem właściwej linii graficznej dla materiałów wizualnych. Zaistniała szata wizualna była niezwykle prosta i zrozumiała, bez zbytecznych fajerwerków, a przy tym bezbłędnie dopasowana do specjalności klienta. Dobrze dopasowana kolorystyka miała za zadanie uwydatnić profesjonalizm przedsiębiorstwa. Skuteczna praca nad linią graficzną i prędka akceptacja dała nam przepustkę do dalszych prac identyfikacyjnych nad materiałami reklamowymi. Opracowaliśmy pakiet kalendarzy reklamowych dla marki, w tym indywidualne kalendarze reklamowe ścienne, książkowe oraz pozostałe materiały drukowane. Ogół materiałów została opracowana zgodnie z uznaną dla klienta tożsamością wizualną. Kolorystyka logo firmy oraz części konstrukcyjne logo marki zostały zagospodarowane przy tworzeniu pozostałych artykułów, tak aby w wyraźny i świadomy sposób podkreślić mocną i wyraźną pozycję przedsiębiorstwa w branży. Prace nad wizerunkiem następowały dosyć sprawnie i z rezultatem zadowalającym dla kontrahenta, co zaowocowało następnymi pracami wyznaczonymi przez firmę. Opracowane organizery oraz wykrystalizowany wizerunek graficzny dał wyższość konkurencyjną klientowi dodatkowo nowe możliwości rozwojowe.
- materiały biurowe
- kalendarze trójdzielne
- kalendarze plakatowe