Silesia Cargo

Branża — Transport, spedycja

Praca — Kalendarze trójdzielne

KLIENT

Nasz klient to młoda i dynamicznie rozwijajaca się firma z branży transportowej. Silesia Cargo za misje i cel działania postawiła sobie dowieźć towary klientów o różnych gabarytach do wielu miejsc Europy.

WYZWANIE

Naszym zadaniem było opracowanie wizerunku firmy, począwszy od zaprojektowania logo, pomoc marketingowa w planowaniu strategii promocyjnej produktu. Ponadto mieliśmy zaprojektować szereg materiałów reklamowych według jednej spójnej linii graficznej. Ponieważ Silesia Cargo to dość młoda firma na rynku, ekspozycja jej wizerunku musiała być bardzo silna i wyraźna, aby przyciagnąć uwage klientów.

REALIZACJA

Po wnikliwej analizie i wielu tygodniach rozmów z klientem nasze działania rozpoczęliśmy od prac koncepcyjnych nad logo firmy. Logo, które powstało to prosty i nowoczesny znak graficzny, ukierunkowany w męską strone klientów. Kolory niebieski i odcienie szarości podkreślają profesjonalizm działalności firmy, a dodadtkowo w symbolice logotypu została uwikłana lietraz „S” co miało odnosić się do nazwy firmy. W kolejnym etapie prac zostały wykonane materiały biurowe oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu został wykorzystany jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie materiałów biurowych. Natomiast tworząc stronę www zdecydowaliśmy się na bardzo czyste i proste rozwiązania nie tylko w kwestii samej grafiki, ale również sposobu nawigacji i prezentowania ofert naszego klienta. Odpowiednio zaprojektowana struktura strony internetowej w znaczący sposób wpłynęła na czytelność oferty firmy Silesia Cargo dla jej klientów. Ponadto zrealizowaliśmy folder wizerunkowy, ulotkę, reklamę prasową i plakat. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem naszego motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób podkreślić silną i wyraźną pozycję firmy na rynku usług transportowych. Trud włożonej pracę nad materiałami dla firmy Silesia zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze trójdzielne, notesy oraz inne gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna ugruntowała pozycje firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • strona www
  • broszura
  • ulotki
  • reklama prasowa
  • plakaty
  • notes
  • torba
  • kalendarze ścienne
  • prezentacja firmowa
  • gadżety firmowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Czy warto inwestować w tanie kalendarze trójdzielne?

Producenci materiałów reklamowych i pozostałych elementów identyfikacji wizualnej oferują dziś droższe i tanie kalendarze trójdzielne dla firm. Organizery ścienne zamawiane są bardzo chętnie. Przedsiębiorcy często zastanawiają się jednak nad tym, czy warto inwestować w te tanie produkty reklamowe. W końcu to tylko kalendarze reklamowe, powiszą trochę i tyle. Po co płacić nie wiadomo ile, skoro i tak zapewne wylądują w szufladzie lub nawet od razu w koszu. Nie jest to dobre podejście do tematu. Bo jeżeli inwestor od razu zakłada, że jego gadżety promocyjne zostaną wyrzucone, to zapewne tak będzie, a wystarczyłoby przecież postarać się przy tworzeniu projektu, aby tanie kalendarze stały się skuteczną reklamą i były przyjmowane z radością.

strzałka

Czym charakteryzuje się tani kalendarz trójdzielny?

Niestety naprawdę tani kalendarz trójdzielny nie wygląda zbyt dobrze. Co więcej, nie jest też trwały. Wykonuje się go zazwyczaj ze słabej jakości materiałów. Na przykład najtańsze kartki zwijają się na rogach, kalendarz faluje i nie prezentuje się dobrze. Tanie organizery ścienne najczęściej są ograniczone pod względem dodatków i sposobów wykończenia. Są to zupełnie proste kalendarze trójdzielne 2021, które nie przyciągają uwagi. Zapewne tanie kalendarze ścienne wykonane ze słabych materiałów szybko się niszczą, więc trudno im będzie wytrzymać przez cały rok w pierwotnym stanie. To, co można uznać za zaletę w tanich terminarzach firmowych, to chyba faktycznie tylko ich cenę. Ekonomiczna wersja tego produktu pozwala wielu inwestorom na zakup większej ilości kalendarzy dzielonych do biura. Jednak czy warto? Kto będzie chciał z nich korzystać? Kto zechce powiesić taki kalendarz na ścianie w swoim gabinecie czy biurze albo nawet w nowoczesnym mieszkaniu? Chętnych zapewne będzie brakowało. Oczywiście, jeżeli komuś zależy na tym, aby dostarczyć odbiorcom głównie terminarz, to nie ma problemu. Jeżeli jednak kalendarz ten ma być zarazem reklamą, tani wyrób na pewno nie sprawdzi się w tym zakresie.

strzałka

Do czego nadają się tanie kalendarze trójdzielne na rok 2021?

Tak naprawdę tanie kalendarze ścienne nadają się głównie do sprawdzania daty i sporządzania drobnych notatek. Nie są tym samym produktem co organizery czasu wyższej jakości, droższe, na przykład klasy premium. Dlatego bardzo często albo lądują głęboko w szufladzie, albo są wieszane gdzieś w garażach, warsztatach, zakładach. Nie widuje się takich w biurach czy gabinetach, a tym bardziej w domach. Należy w związku z tym poważnie się zastanowić nad tym, czy warto zamawiać tanie wiszące kalendarze dla firm. Może to inwestycja na marne. Jeżeli kalendarz firmowy ma być reklamą, to powinien być wykonany według indywidualnego zamysłu, zgodnie z obowiązującymi trendami. Chcąc zlecić kalendarze dla firm trzeba mimo wszystko rozejrzeć się za producentem tego typu gadżetów reklamowych, który oferuje produkty tanie, ale jakościowo w miarę dobre. Czasem można na przykład zrezygnować z pewnych dodatków na rzecz papieru wysokiej jakości. Można też uniknąć bardziej czasochłonnej pracy nad oprawą grafiki, na rzecz prostego projektu. Jednak trzeba liczyć się z tym, że taki kalendarz nie będzie atrakcyjny wizualnie. Wówczas nie ma co liczyć na to, że będzie działać jak skuteczna reklama przyciągająca uwagę potencjalnych klientów.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42