Branża — Przemysł
Praca — Kalendarze trójdzielne
Naszym misją było opracowanie wizerunku spółki, począwszy od zaprojektowania znaku firmowego, aby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – broszury promocyjne, ulotki a5, segregatory, pomysły graficzne reklamowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, pomysłowego, a jednocześnie nader fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla firmy polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie dobrze funkcjonować pod przeróżne kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zainicjowaliśmy od ogromnie istotnego składnika identyfikacji przedsiębiorstwa czyli logotypu. Symbol przedsiębiorstwa, jaki został stworzony to prosty i nowoczesny znak oraz należycie dobrana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo firmy uwypukla profesjonalizm działalności przedsiębiorstwa i dynamikę działania. Logo firmy miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla spółki. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez zastosowanie dobrej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób uwydatnić silną i wyraźną kondycję marki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach których zostały stworzone kalendarze firmowe ścienne, notatniki oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna utwierdziła sytuację przedsiębiorstwa w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- opakowania
- grafika na samochody
- gadżety firmowe<