Branża — Usługi
Praca — Kartki świąteczne
Naszym obowiązkiem było stworzenie wizerunku spółki, zacząwszy od opracowania znaku firmowego, żeby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury reklamowe, ulotki a5, segregatory, grafiki promocyjne, strona www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, innowacyjnego, a równocześnie nader profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla marki polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie prawidłowo funkcjonować pod różnorodne kanały czynności marketingowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania estetycznego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.
Prace nad wizerunkiem spółki zaczęliśmy od niesłychanie znaczącego czynnika tożsamości spółki czyli logo. Znak marki, jaki powstał to prosty i nowoczesny znak oraz porządnie dopasowana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego uwypukla profesjonalizm działalności jednostki i energię działania. Logo firmy miało być proste i zrozumiałe, ale też wykazywać cechy dynamiki stosownej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku graficznego osiągnęliśmy przez zastosowanie dobrej konstrukcji. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery w formacie a4, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów reklamowych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób podkreślić mocną i klarowną pozycję jednostki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze reklamowe ścienne, notesy a5 oraz pozostałe gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna umocniła pozycje przedsiębiorstwa w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- prezentacja
- gadżety firmowe<