Praca — Kartki świąteczne
Naszym zadaniem było wykreowanie wizerunku przedsiębiorstwa, zacząwszy od opracowania logo, aby w kolejnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – foldery firmowe, ulotki a5, teczki, grafiki promocyjne, strona www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, twórczego, a jednocześnie nadzwyczaj fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w nadrzędnej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie poprawnie funkcjonować pod rozmaite kanały aktywności marketingowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania estetycznego i rzetelnego przekazu, który idealnie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem marki zaczęliśmy od bardzo ważnego czynnika tożsamości spółki czyli logo firmy. Znak przedsiębiorstwa, który został stworzony to prosty i nowoczesny symbol oraz odpowiednio dopasowana typografia, który swoją budową idealnie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego akcentuje profesjonalizm działalności jednostki i siłę działania. Logo miało być proste i czytelne, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez użycie właściwej konstrukcji. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery a4, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wyrazisty i świadomy sposób podkreślić mocną i klarowną pozycję jednostki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notesy a5 oraz inne gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utrwaliła pozycję przedsiębiorstwa w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- kalendarz ścienny
- kartki świąteczne
- gadżety firmowe<