Branża — Odzież
Praca — Kartki świąteczne
Naszą misją było zaprojektowanie wizerunku przedsiębiorstwa, zacząwszy od opracowania znaku firmowego, tak aby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury, ulotki, teczki, grafiki promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie nowoczesnego, kreatywnego, a równocześnie niezmiernie profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamością wizualną dla marki polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie porządnie działać pod różne kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania czystego i rzetelnego przekazu, jaki idealnie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem marki zaczęliśmy od nader ważnego czynnika identyfikacji przedsiębiorstwa czyli logotypu. Symbol przedsiębiorstwa, jaki powstał to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz prawidłowo dobrana typografia, który swoją konstrukcją idealnie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego uwypukla profesjonalizm działań przedsiębiorstwa i dynamikę działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez zastosowanie dobrej konstrukcji. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery firmowe, reklamy oraz firmowa strona www. Sfinalizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się elementem konstrukcyjnym przy grafice pozostałych materiałów reklamowych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób zaakcentować silną i widoczną sytuację firmy w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach jakich zostały zrealizowane kalendarze ścienne, notesy oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna ugruntowała pozycję spółki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- kalendarz ścienny
- kartki świąteczne
- gadżety firmowe<