Wykonane przez nas logo marki bez zarzutu pasuje do wizerunku firmy, korespondując z tym, jak chce być ona postrzegana. Opracowanie graficzne zostało stworzone z troską o każdy, minimalny nawet detal. Nasz grafik zadbał o to, żeby wziąć pod uwagę potrzeby klienta i stworzył logo marki, które koresponduje z wizerunkiem budowanym przez markę.
Projekty logotypu dla marki tworzymy zwykle po wcześniejszych konsultacjach. W tym projekcie graficznym klientowi zależało na klarownej szacie graficznej oraz wymownych, mocnych barwach. Tworzenie logo firmy rozpoczęliśmy od ustalenia palety kolorystycznej i wybrania barwy przewodniej. Potem skupiliśmy się na wyznaczeniu ogólnego kierunku. Zależało nam na graficznym minimalizmie oraz obecności ostrych kątów. Zrealizowany projekt graficzny jest pasujący do szaty wizualnej firmy.
Profesjonalne logo firmy jest znakiem rozpoznawalnym firmy. Stąd kreacja logo firmy powinna zostać zlecona specjalistom. Ten projekt graficzny został przemyślany w taki sposób, żeby się wygodnie skalował oraz pozwalał na dodawanie okazjonalnych detali. Projektowanie logo dla firmy uwzględniło osobne stworzenie symbolu graficznego i dopasowanie właściwej czcionki, którą napisaliśmy nazwę firmy. Projekt graficzny obejmuje kilka graficznych ozdobników, ale mimo to, kreacja graficzna zostaje minimalistyczna i czytelna. Skończony produkt jest spójny z wizerunkiem firmy, dzięki czemu ułatwia zdobywanie nowych nabywców. Powstałe logo firmy ma otwartą formę, dzięki czemu bez problemu wolno umieszczać na produktach o rozlicznych kształtach. Dzięki temu stanowi też intrygujący artykuł promocyjny dla firmy.