Balaton

Branża —Budownictwo

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Balaton to kolejna prestiżowa inwestycja bydgoskiego dewelopera Arkady Invest. Iwestycja zaprojektowa z myślą o osobach chcacyh mieszkać w nowoczesnym i funkcjonalnym budynku o zdecydowanie podwyższonym standardzie. Inwestor zadbał ze szczególną dbałością o wszystkie detale.

WYZWANIE

Inwestycja Balaton charakteryzowała bardzo wysokiem standardem wykończenia, co miała za zadanie podkreślić nowa tożsamość wizualna i dalej idąca kampania promocyjna tej inwestycji budowlanej. Nowoczesne rozwiązania architektoniczne, wyszukane wykończenie plus zaawansowana technologia zastosowana w budynku, a ponadto wyjątkowo atrakcyjne położenie w sąsiedztwie bydgoskiego Balatonu sytuowały inwestycję Arkady Invest w sektorze ofert luksusowych, dla bardzo wymagających klientów. Wyzwaniem dla naszych grafików było uwypuklenie tych cech.

REALIZACJA

Przystępując do pracy nad wizerunkiem Balatonu postawiliśmy na prostotę, aby maksymalnie uwypuklić prestiż oferowanych apratmentów. Czystość formy i wyrachowany minimalizm grafiki uznaliśmy jako klucz do sukcesu. Kolorem dominującym uczyniliśmy czerń w połączeniu ze starym złotem. Stworzyliśmy logo inwestycji oparte o prostą, indywidualnie zaprojektowaną czcionkę, w którą wkomponowany został graficzny element symbolizujący budynek mieszkalny. Oryginalnym zabiegiem w kreowaniu linii graficznej było wykorzystanie typografii jako elementu graficznego konstruującego kompozycję. Pragnęliśmy nadać marce charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną, dlatego – oprócz mocnych brył i nowoczesnej typografii – ważnym elementem identyfikacji uczyniliśmy znak graficzny zawarty w logo marki. Wyrafinowana, minimalistyczna prostota designu została bardzo pozytywnie przyjęta zarówno przez naszego klienta, jak i przez rynek.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • identyfikacja wizualna
  • folder reklamowy
  • ulotki reklamowe
  • reklama prasowa
  • folder inwestycji
  • banery
  • billboardy
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Zamów projekt logo inwestycji deweloperskiej, budowlanej

Na pytanie – czy trzeba wykonać oryginalny projekt logo inwestycji deweloperskiej dla konkretnej budowy? Wielu zapewne odpowiedziałoby – nie. Właściwie obowiązku nie ma, ale co to za inwestycja, skoro nie ma profesjonalnej kampanii reklamowej, która zachęci do zakupu i pomoże zdobyć klientów. Przecież bez tego trudno o zainteresowanych klientów. Deweloper musi w jakiś sposób zaprezentować swoje nowe przedsięwzięcie – budowę obiektu mieszkalnego, a logo jest jednym z elementów skutecznej reklamy i przede wszystkim jest elementem identyfikacji wizualnej całej jego działalności. Warto w takim razie je opracować. Trzeba tylko zrobić to naprawdę dobrze.

strzałka

Komu zlecić projekt logo inwestycji budowlanej?

Co prawda każdy może podjąć jakieś tam próby wykonania samodzielnego projektowania logo dla nowej budowy, ale to nie ma najmniejszego sensu. Po prostu by zrobić to dobrze, trzeba się na tym znać. Dlatego zaleca się jednak, by logo inwestycji wykonał projektant graficzny w swoim studio projektowym. Osoba, która ma doświadczenie i wiedzę, uważnie śledzi stale zmieniające się trendy, a przy tym potrafi wykazać się niezwykłą kreatywnością wizualną, zajmie się tym projektem znaku, symbolu marki deweloperskiej w sposób profesjonalny. Takiej osobie warto zlecić to niełatwe zadanie. Oczywiście najlepiej, by prowadziła własną działalność projektową lub po prostu pracowała w agencji reklamowej, która w tym zakresie się specjalizuje. Należy unikać studentów i osób, którym wydaje się, że wiele potrafią, a w rzeczywistości tworzą słabej jakości projekty plastyczne, które nie wpisują się w obowiązujące trendy, nie podobają się potencjalnym klientom i przede wszystkim zamawiającym. Prawda jest taka, że tworzenie i projektowanie nowego logo jest bardzo ważną sprawą dla dewelopera. Z tym elementem kojarzy się jego działalność i warto, by kojarzyła się pozytywnie. Wybierając autora, który przygotuje projekt logo nowej inwestycji deweloperskiej należy zwrócić uwagę na jej doświadczenie, dotychczas stworzone projekty i osiągnięcia, na możliwości i ewentualne ograniczenia w tworzeniu takich elementów graficznych. Trzeba mieć na uwadze to, że logo będzie wykorzystywane do tworzenia przeróżnych materiałów reklamowych i promocyjnych zarówno w wersji drukowanej, jak i cyfrowej. Musi więc zawsze dobrze się prezentować.

strzałka

Czy projekty logo inwestycji mogą być tanie?

Obecnie interesujące i oryginalne projekty logo dla inwestycji mieszkaniowych tworzone są w bardzo szerokim przedziale cenowym. Te profesjonalne projekty kosztują w granicach od paru do nawet kilkunastu tysięcy złotych. Nie oznacza to jednak, że nie można kupić projektu za kilkaset złotych, gdyż takie ceny też na obecnym rynku projektowym obowiązują. Pytanie tylko – czy warto korzystać z tanich usług? Czy tanie tworzenie projektu logotypu zapewnia spełnienie indywidualnych oczekiwań? Niedrogie projekty przeważnie powstają w krótkim czasie, a to dlatego, że są wykonywane w oparciu o gotowe szablony. Tak więc nie wyróżniają się zbytnio, nie odróżniają się od wielu innych projektów, niekoniecznie cieszących się popularnością. Tworzony projekt logo inwestycji deweloperskiej musi być opracowany w najdrobniejszych szczegółach. Powinien współgrać z wizerunkiem zlecającego dewelopera i jego działalności, z tematyką, w której działa i być zgodny z oczekiwaniami zamawiającego. Stworzenie indywidualnego konceptu logo marki budowlanej nie jest prostym zadaniem, ale profesjonaliści, którzy mają wiedzę, doświadczenie oraz PROFESJONALNE narzędzia, potrafią czynić prawdziwe cuda, cuda graficzne. Wówczas te usługi są droższe, ale za to ich jakość jest zwykle bardzo wysoka, a w efekcie wykonanych prac powstaje dzieło, które zapewnia wzrost sprzedaży i popularność. Taki projekt logo inwestycji budowlanej to same korzyści. Cena nie powinna więc mieć decydującego znaczenia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42