Branża —Meble
Praca — projekt logo firmy
Naszym zadaniem było opracowanie wizerunku jednostki, począwszy od zaprojektowania logotypu, aby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – foldery firmowe, ulotki, teczki, pomysły graficzne promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie nowoczesnego, twórczego, a równocześnie nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie porządnie działać pod różne kanały aktywności marketingowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania czystego i prostego przekazu, jaki idealnie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem marki zaczęliśmy od ogromnie ważnego elementu identyfikacji firmy czyli logotypu. Znak marki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz odpowiednio dobrana typografia, jaki swoją budową idealnie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu podkreśla profesjonalizm działań spółki i energię działania. Logo miało być proste i czytelne, ale też przejawiać cechy dynamiki stosownej dla firmy. Nowoczesność logotypu uzyskaliśmy przez użycie odpowiedniej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojektowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy grafice innych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną sytuację firmy w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały zrealizowane kalendarze firmowe ścienne, notesy a5 oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana tożsamość wizualna umocniła pozycję firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- gadżety firmowe<