Branża —Transport, spedycja
Praca — projekt logo firmy
Naszym tematem było opracowanie wizerunku marki, zacząwszy od zaprojektowania logo firmy, aby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – broszury promocyjne, ulotki, teczki, grafiki reklamowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, oryginalnego, a równolegle nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla marki polegała w głównej mierze na opracowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie odpowiednio działać pod rozmaite kanały aktywności marketingowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem jednostki rozpoczęliśmy od niezwykle ważnego składnika tożsamości jednostki czyli znaku firmowego. Znak jednostki, jaki został stworzony to prosty i nowoczesny znak oraz należycie dobrana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo akcentuje fachowość działań spółki i dynamikę działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla jednostki. Nowoczesność znaku firmowego uzyskaliśmy przez wykorzystanie dobrej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów reklamowych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować silną i widoczną pozycję spółki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach jakich zostały zrealizowane kalendarze firmowe ścienne, notatniki oraz inne gadżety promocyjne. Opracowana tożsamość wizualna ugruntowała pozycje spółki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- broszura
- gadżety firmowe<