Branża —Art. spożywcze
Praca — projekt logo firmy
Naszym zadaniem było stworzenie wizerunku marki, począwszy od zaprojektowania logo marki, ażeby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – foldery, ulotki, teczki, grafiki firmowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, twórczego, a równolegle nader kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla spółki polegała w kluczowej mierze na opracowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie dobrze funkcjonować pod wielorakie kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa rozpoczęliśmy od niesłychanie ważnego składnika identyfikacji jednostki czyli logotypu. Symbol spółki, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz prawidłowo dobrana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego uwydatnia fachowość działalności firmy i siłę działania. Logo miało być proste i wymowne, ale też wyrażać cechy dynamiki właściwej dla spółki. Nowoczesność logo firmy uzyskaliśmy przez zastosowanie właściwej konstrukcji. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym innych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób zaakcentować silną i widoczną sytuację spółki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały zrealizowane firmowe kalendarze ścienne, notesy oraz pozostałe gadżety reklamowe. Zaprojektowana tożsamość wizualna utwierdziła pozycje marki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- opakowania
- gadżety firmowe<