Branża —Motoryzacja
Praca — projekt logo firmy
Moto Remo od lat zajmuje się sprzedażą, naprawą oraz diagnostyką turbosprężarek i sprężarek powietrza. Firma jest autoryzowanym przedstawicielem firmy Garrett by Honeywell oraz innych światowych producentów tj. BorgWarner Turbo Systems, Mitsubishi.
Nasz klient chciał odświeżyć i unowocześnić wizerunek swojej firmy oraz wypromować markę dedykowaną dla tuningu aut – Moto Remo Performance. Zadanie polegało na liftingu dotychczasowego logo i stworzeniu linii graficznej dla materiałów reklamowych Moto Remo oraz zaprojektowanie nieco odmiennej, ale spójnej, linii dla marki Moto Remo Performance. Zależało nam, aby pokazać w projektach ruch, szybkość, a jednocześnie techniczny charakter tematu.
Dotychczasowe logo wykorzystywało techniczną prostą typografię. Zaprojektowaliśmy czcionkę „mocniejszą”, bardziej zdecydowaną i pochyliliśmy ją nadając wprowadzając do samego napisu „ruch”. Sam znak uprościliśmy z 7 kolistych elementów do 4 i uczyniliśmy je bardziej zwartymi, tak, aby tworzyły razem zwartą bryłę. Kolorystyce mieliśmy pozostać zasadniczo wierni, jednak zmieniliśmy granat z ciepłego na głęboki, chłodny i uczyniliśmy go dominującym kolorem w logo. Linię graficzną dla materiałów reklamowych zaprojektowaliśmy wykorzystując pola koloru oraz cieniutkie linie (tekstura tworząca tło) ucięte pod skosem, którego kąt wyznacza nachylenie logotypu. W materiałach dominuje głęboki granat ożywiony czerwienią – kolory logo złagodzone szlachetnymi szarościami.
Logo Moto Remo Performance miało różnić się kolorystyką od marki-matki. Tu zrezygnowaliśmy z granatu i błękitu, zastępując je odcieniami szarości. Zostawiliśmy tylko ożywiający akcent w postaci czerwonej kropki w znaku graficznym. Również w materiałach reklamowych dla tej marki użyliśmy szarości, głębokiej czerni i czerwieni jako dodatkowych akcentów.
Dzięki tym starannie przemyślanym i zrealizowanym zabiegom graficznym wykrystalizowany nowy wizerunek firmy wywołuje skojarzenia z wysoką jakością, jest nowoczesny i oddaje ducha „szybkości”. Nowa wizja graficzna zarówno dla firmy i jej marki znalazła uznanie w oczach klientów. Czytelny, techniczny przekaz ujęty w dynamiczne ramy został dobrze odczytany i wzmocnił pozycję firmy w swojej branży.
- logo firmy
- identyfikacja wizualna
- materiały firmowe (papier firmowy, koperty wizytówki, itp.)
- plakat reklamowy
- ulotka
- teczka ofertowa