Branża —Reklama
Praca — projekt logo firmy
Naszym kwestią było opracowanie wizerunku jednostki, począwszy od opracowania znaku firmowego, tak aby w kolejnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – foldery firmowe, ulotki a5, segregatory, grafiki firmowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie nowoczesnego, oryginalnego, a jednocześnie nadzwyczaj kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla firmy polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu spójnej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie dobrze działać pod rozliczne kanały aktywności promocyjnych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zainicjowaliśmy od niezwykle istotnego składnika tożsamości wizualnej jednostki czyli logo. Symbol jednostki, jaki powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz dobrze dopasowana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia fachowość działalności firmy i dynamikę działania. Logo marki miało być proste i zrozumiałe, ale też wykazywać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logo firmy uzyskaliśmy przez użycie właściwej konstrukcji. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały potem wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym innych materiałów reklamowych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób uwydatnić mocną i wyraźną sytuację firmy w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zamówieniami, w ramach których zostały zrealizowane kalendarze ścienne, notesy oraz pozostałe gadżety promocyjne. Zaprojektowana tożsamość wizualna utrwaliła pozycje przedsiębiorstwa w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- ulotka
- strona www
- gadżety firmowe<