Branża —Usługi
Praca — projekt logo firmy
Firma SOWIK to firma z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w realizacji robót inżynieryjnych w zakresie zewnętrznych sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, melioracyjnych, odwodnieniowych oraz w przewiertach pod drogami i innymi przeszkodami, a także robotami ziemnymi.
Dynamiczny rozwój firmy, chęć pozyskania nowych klientów stały się pretekstem do prac nad odświeżeniem dotychczasowego wizerunku. Naszym zadaniem był całkowita zmiana dotychczasowego wizerunku firmy, aby firma SOWIK zyskała nową jakość w oczach klienta. Klient oczekiwał wypracowania technicznego, ale zarazem czystego i prostego przekazu.
Prace nad wizerunkiem firmy SOWIK rozpoczęliśmy od dogłębnej analizy branży oraz konkurencji naszego klienta, uwzględniając przy tym założone oczekiwania. Naszym priorytetem było uzyskanie prostego, czytelnego oraz „męskiego” znaku. Zdecydowana kolorystyka - ciemny szary w połączeniu z delikatnym akcentem niebieskiego nadaje logo mocnego wyglądu. Udało się stworzyć projekt logo, które jest bardzo czytelne i przy tym proste. Po zaprojektowaniu znaku firmowego przyszedł czas na pozostałe elementy identyfikacji wizualnej – materiały biurowe do komunikacji z klientami, teczka na dokumenty firmowe i reklama. Tutaj również postawiliśmy na czytość podania treści. Wszystko utrzymane w bardzo prostej konstrukcji, bez zbędnych ozdobników, przy zachowaniu kolorystyki firmowej. Dalej realizując projekt strony www staraliśmy się zachować wszystkie wytyczne, których trzymaliśmy się podczas projektowania materiałów identyfikacyjnych. Wygląd strony charakteryzuje niezwykle szlachetny projekt graficzny, który uzyskaliśmy poprzez zastosowanie prostych form graficznych, żadnych bajerów wizualnych, dodatkowo wykorzystaliśmy czystą powierzchnię. Zastosowane przez nas działania graficzne skutecznie wzmocniły wizerunek firmy na rynku. Przyczynił się do tego przede wszystkim spójny, czytelny wizerunek firmy, który został rozwinięty w zestawie stworzonych materiałów reklamowych. Kolorystyka, nowoczesne kompozycje graficzne wsparte prostą typografią, wpłynęły na końcowy pozytywny efekt.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- teczka
- reklama
- segregator
- kalendarze reklamowe
- gadżety firmowe<