Opracowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach reklamowych i budowaniu świadomości działalności. Projektując markę warto pod uwagę wziąć każdy szczegół jaki pokazujemy kontrahentowi. Posiadanie spersonalizowanych do zakresu biznesu opakowań, to klucz do opracowania miłej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg pomaga spokojnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz nabywca działa na wielce konkurencyjnym rynku, toteż musieliśmy zastosować graficzne i sprzedażowe sposoby na wyróżnienie jego marki z tłumu.
Proces projektowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór towaru przez odbiorcę. Nasi projektanci zadbali o dobór odcieni i czcionek firmowych oraz grafiki, by jak najpoprawniej wkomponować nasz towar w szatę wizualną marki. Liczy się dla nas harmonia z tym, co zgłasza nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Projektowanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane towary, to nie tylko skupianie się na stylistyce, lecz także na funkcjonalności i spoistości w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych zdjęć firmy i "wyjęliśmy" z niej aspekty ukazujące jej istotę.
Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy niuans, tak aby zapewnić naszym odbiorcom sto procent satysfakcji i produkt końcowy na ogromnym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów pozwala nam osiągać wielce zadowalające naszych klientów rezultaty.