Branża — Art. spożywcze
Praca — opakowania, etykiety reklamowe
Naszym obowiązkiem było zaprojektowanie wizerunku firmy, zacząwszy od zaprojektowania logo firmy, ażeby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – foldery, ulotki a5, teczki, pomysły graficzne promocyjne, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, kreatywnego, a równolegle niezwykle kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla jednostki polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie porządnie funkcjonować pod rozmaite kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.
Prace nad wizerunkiem jednostki zapoczątkowaliśmy od ogromnie znaczącego elementu identyfikacji spółki czyli logotypu. Znak przedsiębiorstwa, jaki powstał to prosty i nowoczesny znak oraz odpowiednio dopasowana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego akcentuje profesjonalizm działalności przedsiębiorstwa i dynamikę działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla jednostki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez użycie odpowiedniej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób podkreślić silną i wyraźną pozycję spółki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach jakich zostały zrealizowane kalendarze firmowe ścienne, notesy z logo oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna ugruntowała pozycje przedsiębiorstwa w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- opakowania
- gadżety firmowe<