Tesco

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym obowiązkiem było zaprojektowanie wizerunku firmy, zacząwszy od zaprojektowania logo firmy, ażeby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – foldery, ulotki a5, teczki, pomysły graficzne promocyjne, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, kreatywnego, a równolegle niezwykle kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla jednostki polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie porządnie funkcjonować pod rozmaite kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem jednostki zapoczątkowaliśmy od ogromnie znaczącego elementu identyfikacji spółki czyli logotypu. Znak przedsiębiorstwa, jaki powstał to prosty i nowoczesny znak oraz odpowiednio dopasowana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego akcentuje profesjonalizm działalności przedsiębiorstwa i dynamikę działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla jednostki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez użycie odpowiedniej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób podkreślić silną i wyraźną pozycję spółki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach jakich zostały zrealizowane kalendarze firmowe ścienne, notesy z logo oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna ugruntowała pozycje przedsiębiorstwa w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego znaczenie w promocji firmy

Stworzyliśmy unikalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja nadzwyczaj znacząca. Liczy się w jego przypadku użyty surowiec, ale też projekt, a raczej w zasadzie ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych konsumentów właściwie nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na produkt, jaką to nierzadko widać w sieci, czy też w telewizji. Wobec tego można śmiało uznać, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: wyjątkowa, osoby identyfikują ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym artykuł.

strzałka

Projektowanie opakowania reklamowego współcześnie

W czasach obecnych to projektowanie opakowania reklamowego odgrywa podstawową rolę w toku przygotowywania artykułu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i spece od promocji z praktyką i znajomością tych aktualnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na wyrób musi być na czasie. Zasadnicze znaczenie ma też i to, że konsumenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich reakcja łączona z interesującym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe powinna być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą łatwo osiągalną, bo dysponujemy wprawą fachowców, którzy dokładnie zrozumieli współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42