Opracowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu świadomości działalności. Kreując markę należy pod uwagę wziąć każdy składnik jaki pokazujemy użytkownikowi. Posiadanie spersonalizowanych do istoty działalności opakowań, to klucz do wypracowania miłej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg wspiera sukcesywnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz kontrahent funkcjonuje na wielce konkurencyjnym rynku, toteż musieliśmy wykorzystać graficzne i reklamowe sposoby na wyróżnienie jego firmy z tłumu.
Wydajny i przemyślany przebieg tworzenia etykiet i opakowań
Proces projektowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wpłynąć na późniejszy wybór towaru przez odbiorcę. Nasi graficy zadbali o dobór barw i czcionek firmowych oraz grafiki, aby jak najlepiej wkomponować nasz towar w kreację wizualną marki. Liczy się dla nas zgodność z tym, co sygnalizuje nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Opracowywanie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane produkty, to nie tylko koncentrowanie się na stylistyce, ale też na funkcjonalności i spójności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych zdjęć firmy i "wydobyliśmy" z niej aspekty ukazujące jej istotę.
Dobra jakość i niepowtarzalny projekt etykiety produktowej
Aspekt jakości stanowczo wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy detal, żeby dać możliwość naszym nabywcom sto procent satysfakcji i produkt końcowy na dużym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów pozwala nam osiągać daleko zadowalające naszych nabywców rezultaty.