Opracowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu istoty działalności. Kreując markę warto pod uwagę wziąć każdy detal jaki pokazujemy użytkownikowi. Posiadanie spersonalizowanych do zakresu biznesu opakowań, to klucz do opracowania przyjemnej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg pomaga z umiarem budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz nabywca działa na wysoce konkurencyjnym rynku, wobec tego musieliśmy zastosować graficzne i sprzedażowe rozwiązania na wyróżnienie jego firmy z tłumu.
Proces projektowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może wpłynąć na późniejszy wybór produktu przez konsumenta. Nasi projektanci zadbali o dobór kolorów i czcionek firmowych oraz grafiki, by jak najlepiej wkomponować nasz produkt w szatę wizualną firmy. Liczy się dla nas zgodność z tym, co komunikuje nasz odbiorca i jakie są jego oczekiwania. Skuteczne tworzenie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane towary, to nie tylko skupianie się na estetyce, ale też na funkcjonalności i spoistości w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyjęliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej istotę.
Aspekt jakości stanowczo wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy szczegół, żeby umożliwić naszym kontrahentom sto procent satysfakcji i produkt finalny na wysokim poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów pozwala nam osiągać wielce zadowalające naszych odbiorców rezultaty.