Zaprojektowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu istoty biznesu. Projektując markę wskazane jest pod uwagę wziąć każdy składnik jaki pokazujemy kontrahentowi. Posiadanie spersonalizowanych do charakteru biznesu opakowań, to klucz do opracowania przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg pomaga stopniowo budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz nabywca działa na wielce konkurencyjnym rynku, wobec tego musieliśmy zastosować graficzne i sprzedażowe sposoby na wyróżnienie jego firmy z tłumu.
Przemyślany przebieg kreowania etykiet i opakowań
Proces opracowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór produktu przez odbiorcę. Nasi projektanci zadbali o dobór barw i fontów firmowych oraz grafiki, by jak najpoprawniej wkomponować nasz wyrób w szatę wizualną marki. Liczy się dla nas zgodność z tym, co sygnalizuje nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Projektowanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane towary, to nie tylko skupianie się na estetyce, ale również na funkcjonalności i jedności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyciągnęliśmy" z niej aspekty ukazujące jej charakter.
Dobra jakość i oryginalny pomysł graficzny opakowania dla produktu
Aspekt jakości stanowczo wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy detal, żeby zagwarantować naszym klientom sto procent zadowolenia i produkt finalny na znacznym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów umożliwia nam osiągać wysoce zadowalające naszych odbiorców rezultaty.