Opracowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu istoty działalności. Tworząc markę wskazane jest pod uwagę wziąć każdy szczegół jaki pokazujemy użytkownikowi. Posiadanie spersonalizowanych do charakteru działalności opakowań, to klucz do opracowania przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg pomaga spokojnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz kontrahent funkcjonuje na wysoce konkurencyjnym rynku, zatem musieliśmy wykorzystać graficzne i sprzedażowe rozwiązania na wyróżnienie jego firmy z tłumu.
Proces kreowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może przyczyniać się na późniejszy wybór produktu przez nabywcę. Nasi projektanci zadbali o dobór barw i czcionek firmowych oraz grafiki, tak aby jak najpoprawniej wkomponować nasz towar w kreację wizualną firmy. Liczy się dla nas zgodność z tym, co zgłasza nasz kontrahent i jakie są jego oczekiwania. Kreowanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane produkty, to nie tylko skupianie się na estetyce, lecz także na funkcjonalności i jedności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wydobyliśmy" z niej aspekty ukazujące jej istotę.
Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy detal, by dać możliwość naszym klientom sto procent satysfakcji i produkt końcowy na wysokim poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów pozwala nam osiągać wysoce zadowalające naszych nabywców rezultaty.