Branża — Usługi
Praca — prezentacje firmowe
Firma Seito Polska specjalizuje się w dostarczaniu usług outsourcingowych w obszarze transportu wewnętrznego oraz obsługi procesów produkcyjnych. Jej celem jest świadczenie usług najwyższej jakości oraz zapewnienie wysokiego.
miczny rozwój SEITO Polska, zdobywanie coraz większego udziału w rynku zbytu stało się pretekstem do prac nad odświeżeniem dotychczasowego wizerunku. Naszym zadaniem był całkowita zmiana aktualnego wizerunku, aby firma zyskała nową jakość w oczach klienta. Klient oczekiwał od nas wypracowania technicznego, ale zarazem czystego i prostego przekazu, tak aby firma była potrzegana jako profesjonalista w swojej brażny.
Prace nad wizerunkiem firmy rozpoczęliśmy od liftingu dotychczasowego logo. Z założenia całość wizerunku Seito Polska miała być dość techniczna, tak więc również znak graficzny musił iść w tym samym kierunku. Przy budownie nowego logo w konstrukcji symbolu wykorzystany został element wizualny symbolizujący jakby wejście nowego elementu w dotychczasową powierzchnię, co miało symbolizować usługi outsocringowe. Logo miało być proste i czytelne, przy tym mocno techniczne, ale też wykazywać cechy specyfiki działania firmy. Dynamiczność logo uzyskaliśmy przez zastosowanie skosu, który jako element graficzny został dalej wykorzystany przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W ramach naszej współpracy nad nowym wizerunkiem zostały wykonane również materiały biurowe, ulotka firmowa i teczka ofertowa na dokumenty. Kolejnym etapem we wdrażaniu wizerunku było zaprojektowanie katalogu prezentującego szeroką ofertę usługową firmy. Przy kreowaniu tych elementów identyfikacji, mocny nacisk położyliśmy na techniczny charakter projektu, przy zachowaniu prostoty i czytelności oraz dynamicznego charakteru. Efekt naszej pracy spotkał się z pozytywnym odbiorem przez rynek i branżę.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- folder wizerunkowy
- teczka ofertowa
- reklama prasowa
- kalendarze
- gadżety reklamowe