Branża — Hotele, gastronomia
Praca — prezentacje firmowe
Naszą misją było zaprojektowanie wizerunku firmy, zacząwszy od opracowania znaku firmowego, żeby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury a4, ulotki, segregatory, pomysły graficzne promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie nowoczesnego, innowacyjnego, a równolegle bardzo kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla firmy polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie poprawnie działać pod przeróżne kanały czynności marketingowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas wypracowania estetycznego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.
Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zapoczątkowaliśmy od niesłychanie istotnego składnika tożsamości wizualnej przedsiębiorstwa czyli logo. Symbol przedsiębiorstwa, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz porządnie dobrana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo firmy akcentuje fachowość działalności firmy i siłę działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też przejawiać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logotypu uzyskaliśmy przez zastosowanie dobrej struktury. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały potem wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery dla firmy, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wyrazisty i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną sytuację spółki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach jakich zostały zrealizowane kalendarze reklamowe ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utrwaliła sytuację spółki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- prezentacja multimedialna
- kalendarze
- gadżety firmowe<