Branża — Przemysł, produkcja
Praca — Reklamy prasowe
Automatyka zajmuje się projektowaniem, wykonawstwem, obsługą i serwisem przemysłowych systemów pomiarów i sterowania. Zaplecze firmy stanowią nowoczesne pracownie diagnostyczne, remontowe i kalibracyjne dla przyrządów pomiarowych i elementów systemów sterowania oraz warsztaty mechaniczne.
Klient zwrócił się do nas kierowany słusznym przeświadczeniem, iż rozwojowi firmy powinna towarzyszyć wizualna metamorfoza dotychczasowych materiałów marketingowych tj. katalogi, broszury, reklamy zewnętrzne… Wyzwaniem, z którym zmierzyła się nasza agencja, było przeprojektowanie wizerunku firmy Automatyka w taki sposób, by uwypuklić walory marki. Nasz design miał zapewnić ciągłość wizualnego rozwoju firmy i stworzyć przestrzeń dla jeszcze lepszej prezentacji oferty.
Kierując się kolorystyką wywiedzioną z logo stworzyliśmy nową linię graficzną dla materiałów firmowych firmy Automatyka. Symbolika koloru niebieskiego doskonale komunikuje właściwości firmy - wysoka technologia, nowoczesność, precyzja. Wykrystalizowana przez nas nowa linia graficzna podkreśla te cechy i uwypukla je sposobem przedstawienia fotografii, wykorzystaniem płaszczyzn koloru, rodzajem zastosowanej typografii… Najciekawszym elementem nowej linii graficznej są kolaże z fotografii przedstawiających maszyny, przemysł. Poprzez zastosowane efekty plastyczne powstały niemal abstrakcyjne, świetliste, chłodne w kolorystyce kompozycje, nadające materiałom techniczny, a zarazem pełen „oddechu” i „lekkości” charakter.
W stworzonym przez nas wizerunku firmy ewidentnej poprawie uległy podstawowe elementy wizualne, budujące wartość marki. Została ujednolicona kolorystyka, wystandaryzowana typografia, wypozycjonowane logo.
- wizerunek firmy
- katalog firmowy
- teczka ofertowa
- banery reklamowe
- ulotki reklamowe
- roll-up
- plakat