Branża — Budownictwo
Praca — Reklamy prasowe
Naszym kwestią było zaprojektowanie wizerunku jednostki, począwszy od opracowania znaku graficznego, tak aby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – foldery, ulotki dl, teczki, grafiki reklamowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie nowoczesnego, kreatywnego, a jednocześnie niezwykle kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w głównej mierze na opracowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie porządnie funkcjonować pod wielorakie kanały działań promocyjnych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas wypracowania czystego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa rozpoczęliśmy od niesłychanie istotnego składnika tożsamości wizualnej przedsiębiorstwa czyli znaku firmowego. Symbol marki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz właściwie dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego podkreśla fachowość działań firmy i energię działania. Logo miało być proste i wymowne, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla jednostki. Nowoczesność logotypu osiągnęliśmy przez użycie właściwej konstrukcji. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy grafice innych materiałów reklamowych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób podkreślić silną i wyraźną sytuację firmy w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach jakich zostały wykonane kalendarze reklamowe ścienne, notesy a4 oraz pozostałe gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna ugruntowała pozycję przedsiębiorstwa w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- plakaty
- reklama prasowa
- gadżety firmowe<