Branża — Usługi
Praca — tworzenie stron www
Trimo świadczy usługi porządkowe dla różnych segmentów rynku - dla firm, jak i klientów indywidualnych na terenie Norwegii. Chcą poszerzyć grono swoich klientów musiała zainwestować mocno w swój wizerunek, chcąc być postrzegana jako wiarygodny partner na rynku tego typu usług.
Otrzymaliśmy zlecenie od firmy Trimo na prace związane z wykrystalizowaniem wizerunku i identyfikacji wizualnej. Naszym zadaniem było kompleskowe zaprojektowanie materiałów dla firmy począwszy od logo i strony www. Zaprojektowane materiały miały zaprezentować firmę jako wiarygodną i profesjonalną na rynku usług porządkowych. Tylko odpowiednio zbudowany wizerunek może przynieść firmie kolejnych klientów, wpłynąć na dalszy rozwój firmy.
Zadania przed nami stojące były klarowne. Zaprojektować taki wizerunek dla klienta, aby był wiarygodnym graczem na norweskim rynku usług. W pierwszym etapie pracy nad wizerunkiem skoncetrowaliśmy się nad projektem znaku graficznego firmy. Zaprojektowane logo było stosunkowo proste i czytelne w konstrukcji z dość ciekawym symbolem graficznym, które miało symbolizować smugę, kroplę wody, jak również kształt używanej ściereczki do sprzątania. Kolorystyka znaku została utrzymana w różnych odcieniach niebieskiego, który jest symbolem wody i czystości. Całościowy pomysł na logo zyskał uznanie w oczach klienta, po stworzenie księgi znaku, mogliśmy zająć się kolejnymi etapami pracy nad pozostałymi materiałami promocyjnymi. Ważnym elementem komunikacji biznesowej była również strona internetowa. Przy projekcie strony www postawiliśmy na czytość i prostotę w budowie, całość utrzymana w zaproponowanej firmowej kolorystyce. Ciekawym dodatkiem projektu to specjalne ikony graficzne opracowane na potrzeby identyfkacji klienta, który w obrazkowy sposób mają za zadanie przedstawić zakres oferty. Dodatkiem, który wpływa na pozytywny odbiór serwisu i innych materiałów to nowocześnie wyglądające zdjęcia, zbliżenia i detale – nowoczesny design jest symbolem czytości, porządku oraz minimalizmu projektowego. W takim duchu utrzymany jest opracowany projekt materiałów reklamowych dla klienta. W ramach naszej współpracy również zaprojektowaliśmy teczkę, reklamy prasowe różnych formatów oraz grafikę na pojazdy firmy.Zaproponowane rozwiązania graficzne oraz wykrystalizowana linia projektowa dla materiałów firmy spotkała się z pozytywnym uznaniem klienta. Dzięki nowemu wizerunkowi, firma Trimo stanowi poważną konkurencję na rynku ze swojej branży, jak również zyskuje rangę profesjonalnego i wiarygodnego partnera.
- logo firmy
- księga identyfikacji logo
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- teczka
- strona www
- ulotki
- reklama prasowa
- grafika na samochody
- gadżety reklamowe