Branża — Odzież
Praca — Torby reklamowe
Nasz klient to rozwijający się dynamicznie dystrybutor nowoczesnego obuwia, toreb i galanterii skórzanej dla kobiet. W związku ze zwiększeniem zasięgu działania oraz pozyskaniu nowych rynków i kanałów sprzedaży konieczne było zainwestowanie w nowy wizerunek.
Nasza praca miała na celu stworzenie nowoczesnego, oryginalnego, a jednocześnie bardzo eleganckiego wizerunku. Trudność w pracy nad wizerunkiem firmy polegała na zaprojetktowaniu spójnego, uniwersalnego wizerunku dla kilku kanałów sprzedaży – stacjonarnego i sprzedaży online. Z jednej strony identyfikacja klienta miała zachęcać lokalnych klientów do zakupow obuwia i galanterii a z drugiej strony był jeszcze kanał sprzedaży internetowej gdzie jest bardzo silna konkurencja. Projekt sklepu online był naszym prioytetem projektowym.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszego klienta zaprojektowaliśmy zwarte logo marki skonstruowane z prostych w formie, ale eleganckich liter. Zależało nam na plastyczności i indywidualności samej typografii, tak, aby napis już stanowił sam w sobie znak graficzny komunikujący dobry styl. Aby podkreślić oszczędną elegancję logo marki zastosowaliśmy mocny kolor czarny, łamiąc go jedynie ostrym różem - elementem wskazującym na dominantę kobiecą. Dzięki tym starannie przemyślanym i zrealizowanym zabiegom graficznym udało nam się wykrystalizować spójną identyfikacje dla marki Stylowe Buty. Widać ją wyraźnie w zrealizowanym zestawie materiałów reklamowych. Zarówno samo logo, prosta i czytelna forma, jak i strona www oraz ulotki charakteryzuje jedna spójna linia plastyczna dedykowana dla marki Stylowe Buty.
- logo marki
- identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- broszury
- ulotki
- reklama prasowa
- plakaty
- rollup
- kalendarze ścienne
- gadżety promocyjne