Praca — Ulotki reklamowe
Art Mada to bezpośredni dystrybutor wysokiej jakości produktów z Madagaskaru. W ofercie posiada tylko wyselekcjonowane, ręcznie robione produkty – od biżuterii, poprzez tekstylia, kamienie szlachetne, po dekoracyjne bibeloty, rzeźby i meble.
Wykrystalizowanie tożsamości to było podstawowe wyzwanie jakie stało przed nami. Art Mada potrzebowała wyrazistego wizerunku, praca nad zaprojektowaniem jego była dla nas wyjątkowo inspirujące. Sposób prezentowania marki miał podkreślić egzotykę i artystyczne walory oferty. Miał być oryginalny, inny, wyróżniający się z szerokiej oferty wzorniczej. Miał też uwypuklać element rękodzieła, jako że oferta Art Mady oparta jest tylko o naturalne wyroby, ręcznie robione przez ludzi zamieszkujący wyspę Madagaskar. Wcześniej takiej oferty jak produkty Art Mady na rynku polskim jeszcze nie było.
Projektując logo i cały wizerunek dla Art Mady postawiliśmy na „etniczność” i ilustrację nawiązującą do afrykańskich rysunków. Surowość linii graficznej widać w każdym zaprojektowanym przez nas elemencie. Nierówne, jakby „wykute” w kamieniu logo trafnie oddaje „ducha” tematu – naiwne i wyrafinowane zarazem, proste i niepowtarzalne – jak produkty z Madagaskaru. W całej linii graficznej zastosowaliśmy kolorystykę zachodzącego słońca połączoną z bardzo głębokim, niemal czarnym brązem. Zaprojektowaliśmy specjalną typografię, nawiązującą do ręcznego pisma „patykiem na piasku”, która była wykorzystania do ważniejszych podkreślenia ważniejszych elementów w prezentacji. Motywem wiodącym w całej linii graficznej są „proste”, odwołujące się do kultury etnicznej rysunki przedstawiające sceny z życia ludzi na Madagaskarze tj. specyficzna roślinność, ukształtowanie terenu, wszędzie widoczne zebu, ludzie skąpo odziani, kobiety noszące naczynia na głowie itp.
Praca na wizerunkiem, tworzeniem nowej marki zaowocowała opracowaniem całkiem sporego pakietu prezentacji oferty firmy Art Mada. Co najważniejsze - udało się wyraźnie wypozycjonować firmę jako kompetentnego importera sztuki rękodzielniczej z Madagaskaru. Oferta naszego klienta wzbudziła wielkie zainteresowanie na specjalistycznych targach.
- logo marki
- spójny wizerunek firmy
- materiały biurowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty itp.)
- bardzo rozległa sesja zdjęciowa (kilkaset produktów – ujęcia aranżowane, jak i pojedyncze produkty ręcznie tworzone)
- odrębne foldery prezentujące w „swojskim” klimacie każdą z grup wyrobów z Madagaskaru
- segregator reklamowy
- opakowanie na szal
- roll-up
- strona www
- sklep internetowy
- prezenter na biżuterię etniczną