Praca — Ulotki reklamowe
Naszym tematem było stworzenie wizerunku przedsiębiorstwa, począwszy od opracowania znaku firmowego, żeby w kolejnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – foldery reklamowe, ulotki a5, segregatory, grafiki firmowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie współczesnego, pomysłowego, a równocześnie niezmiernie profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla firmy polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu spójnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie dobrze funkcjonować pod rozmaite kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania czystego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.
Prace nad wizerunkiem marki zaczęliśmy od niezwykle istotnego elementu identyfikacji firmy czyli logo. Symbol spółki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz odpowiednio dobrana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu akcentuje fachowość działań firmy i prężność działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też przejawiać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logo firmy osiągnęliśmy przez zastosowanie właściwej struktury. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery firmowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów reklamowych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób zaakcentować mocną i wyraźną sytuację marki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały stworzone kalendarze reklamowe ścienne, notesy oraz inne gadżety reklamowe. Opracowana tożsamość wizualna utwierdziła pozycje firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- plakaty
- ulotka
- gadżety firmowe<