Praca — Ulotki reklamowe
Naszym tematem było zaprojektowanie wizerunku przedsiębiorstwa, zacząwszy od zaprojektowania logotypu, ażeby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – foldery reklamowe, ulotki a5, segregatory, grafiki reklamowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie nowoczesnego, innowacyjnego, a jednocześnie nadzwyczaj fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamością wizualną dla firmy polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu spójnej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie porządnie działać pod rozmaite kanały działań promocyjnych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, który idealnie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem jednostki zaczęliśmy od nader znaczącego czynnika tożsamości wizualnej spółki czyli logotypu. Symbol przedsiębiorstwa, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz porządnie dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idealnie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego akcentuje profesjonalizm działalności spółki i siłę działania. Logo firmy miało być proste i wymowne, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logo uzyskaliśmy przez użycie odpowiedniej struktury. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały później wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery firmowe, reklamy oraz firmowa strona www. Sfinalizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie innych materiałów reklamowych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób uwydatnić mocną i wyraźną sytuację marki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach których zostały zrealizowane firmowe kalendarze ścienne, notatniki oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana tożsamość wizualna umocniła pozycję marki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- ulotka
- broszura
- gadżety firmowe<