Mansso
Branża — Papierosy

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Właścicielem marki Manso jest firma Trendy Polska - jeden z największych w Polsce dystrybutorów elektronicznych papierosów. W związku z szybkim rozwojem firma postanowiła zainwestować w nowoczesną wizję graficzną, która pomogłaby uczynić markę liderem w sektorze elektronicznych papierosów.

WYZWANIE

Wyzwaniem, z którym zmierzyliśmy się było wykrystalizowanie wizerunku, który wypozycjonuje nową markę nadając jej skojarzenia z wysoką jakością. Linia graficzna musiała być oryginalna, charakteryzować się pewną innością, która na pierwszy rzut oka wyróżniłaby ją na tle konkurencji. Pragnęliśmy nadać marce Manso unikalną tożsamość wizualną.

REALIZACJA

Po przeprowadzeniu analizy wizualnej marek związanych z rynkiem elektronicznych papierosów, a także innych marek luksusowych, stworzyliśmy logo oparte na szeryfowej czcionce, stylizowane, barokowe w wyrazie. Do ozdobnego logo dołączony został pisany prostą czcionką claim „…bo liczy się jakość”. Ornamentowy charakter logo zainspirował całą linię graficzną marki – stworzyliśmy przestrzeń opartą na swobodnie zawijających się, wężowych, „pływających” kształtach. Aby stonować barokowy przepych wizerunku, zastosowaliśmy oszczędną kolorystykę – turkus złamany lekko świeżą zielenią i szlachetna czarno-biała fotografia komunikują kluczowe atuty marki: elegancję, wysoką jakość, prestiż. Nowy, stworzony przez nas przekaz wizualny znalazł uznanie w oczach klientów. Produkt Manso stał się symbolem wysokiej jakości.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe (tj. wizytówki, koperty, papier firmowy)
  • strona www
  • ulotka reklamowy
  • roll-upy
  • zestaw reklam prasowych
  • billboard
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalny projekt graficzny ulotki a5 reklamowej dla marki

Oto nasz nowy projekt - ulotka reklamowa. Wiemy, jak ją opracować, aby nakłonić kontrahenta do działania i interakcji z firmą. Rzetelnie dobraliśmy klarowny, ale właściwy komunikat ulotki reklamowej. Jest to przede wszystkim wizytówka dla produktu, jaki ma być wyeksponowany na pierwszy plan. Dla firmy było istotne, aby końcowy produkt był spójny z jej przekazem, tym samym uwzględniliśmy to i zamknęliśmy w projekcie graficznym. Firma działa na wysoce konkurencyjnym rynku, dlatego ważne było zapewnienie jej unikatowości i najwyższej jakości, aby pozyskać ciekawość nabywców. Nasze projekty graficzne dotyczą także ulotek promocyjnych jak i wizualnych.

strzałka

Wielkość ulotki reklamowej - właściwy dobór

Ulotkę przygotowujemy w dwóch wymiarach - A4 oraz A5. Wszystkie wykorzystywane detale graficzne umieszczamy tak, aby zachować całkowitą klarowność. Dbamy o każdy element na ulotce, dzięki czemu wszystko jest dokładnie dostrzegalne bez względu od jej formatu. Przykładamy znaczną wagę do szczegółów od pierwszego szkicu i pomysłu aż do finalnej kreacji.

strzałka

Oryginalny projekt graficzny ulotki firmowej dla firmy

Nasz projekt graficzny został szczegółowo zaplanowany pod każdym aspektem. Starannie dobraliśmy wszystkie elementy składające się na ulotkę reklamową, takie jak odcienie, typografia i grafika. Dbamy o zgodność kreowanych przez nas propozycji z wizerunkiem marki i jej identyfikacją wizualną. Nasz produkt cechuje się wysoką postacią i walorem estetycznym, ale co najważniejsze oraz funkcjonalnością. Nasza praca wyróżnia się na tle innych marek z tej branży, ale to właśnie my gwarantujemy pewny produkt, jakiemu możesz zaufać.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42