Najczęstsze pytania - identyfikacja wizualna
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące identyfikacji wizualnej
Czy przeprowadzacie badania rynku?
Badanie rynku polega na zdobyciu możliwie największej ilości informacji o planowanym przedsięwzięciu, zanim poniesiemy koszty. Nie jest to jednak czynność jednorazowa. Właściwie cały czas musimy badać rynek, ponieważ nie możemy zakładać, że jest on niezmienny. Preferencje klientów zmieniają się, podobnie jak trendy i jeśli na chwilę kiedy się zapomnimy, prześcignie nas szybko konkurencja.
Zajmujemy się bardzo podstawową formą badań rynkowych, kierując się potrzebami projektu, który aktualnie realizujemy. Przeprowadzamy analizę konkurencji, omawiamy grupę docelową, do jakiej ma trafić reklamowany przez nas produkt itp. Jednak prawdziwie profesjonalnym przeprowadzaniem badań rynkowych zajmują się wyspecjalizowane, profesjonalne agencje złożone z ekspertów marketingu, socjologii – jednym słowem naukowych badaczy. Badanie rynku to złożona aktywność badawcza, działalność ściśle naukowa. Specjalnie w tym celu powołane departamenty ciągle sprawdzają, czy konsumenci są świadomi istnienia na rynku danych produktów (tzw. testy świadomości produktów), badają reakcje na promocje, mierzą skuteczność reklamy i obserwują preferencje kupujących. Wyspecjalizowane firmy konsultingowe przygotowują złożone modele ekonometryczne pozwalające prognozować popyt w zależności od działań konkurentów, a zespoły ekspertów przeprowadzają regularne ankiety, zadając uważnie dobrane pytania.
My nie zajmujemy się nauką, tylko sztuką reklamy. Jednak gdy zaistnieje potrzeba przeprowadzenia dla firmy profesjonalnych badań rynku, służymy pomocą w wybraniu solidnej wyspecjalizowanej w tym temacie agencji konsultingowej. Dzięki ścisłej współpracy z fachowcami, posiadającymi doświadczenie nie tylko naukowe, ale i praktyczne, jesteśmy w stanie zaoferować usługi na najwyższym poziomie merytorycznym. Wokół każdego zleconego projektu gromadzimy najlepszych ekspertów w danej dziedzinie.