Najczęstsze pytania - identyfikacja wizualna
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące identyfikacji wizualnej
Wyjaśnienie pojęć:
Przebieg i zakres pracy
- Od czego zacząć tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy?
- Jak wybrać odpowiednie logo dla mojej firmy?
- Czy warto opracować księgę identyfikacji wizualnej?
- Co wyróżnia dojrzały system identyfikacji wizualnej?
- Czy przeprowadzacie analizę konkurencji?
- Czy przeprowadzacie badania rynku?
- Ile propozycji logotypu przygotowujecie?
- Jak przebiega praca nad logotypem?
- Ile czasu trwałoby zaprojektowanie logotypu oraz podstawowych materiałów firmowych (wizytówka, papier, koperta, itp.)?
- Ile projektów wykonujecie pracując nad materiałami biurowymi?
- Czy wydrukujecie i dostarczycie gotowe materiały biurowe do mojej firmy?
- Właśnie założyłem firmę. Mam na razie tylko nazwę, nie posiadam logo ani sloganu reklamowego. Czy można to zlecić Waszej firmie?
- Czy można zamówić projekt logo, a potem samemu wykorzystywać je w różnych materiałach reklamowych?
Pytania uzupełniające:
- Firma działa na rynku od kilku lat i zastanawiam się, czy już czas na odświeżenie wizerunku?
- Czym należy kierować się przy prowadzeniu liftingu logo firmy?
- Czy warto tworzyć odrębne, indywidualne marki dla różnych produktów?
- Czy istnieje w przyszłości możliwość rozwijania księgi identyfikacji wizualnej?
- W jaki sposób można budować wizerunek firmy w internecie?
- Co otrzymuję w ramach ceny projektu indywidualnego logo?
- W jaki sposób można zabezpieczyć się przed nieuczciwą konkurencją? Jak chronić prawem nazwę i logo firmy?
Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej niesie za sobą wymierne korzyści
System identyfikacji wizualnej to zestaw reguł oraz konsekwentnie zaprojektowanych wzorców, które mają budować pozytywne wyobrażenia o przedsiębiorstwie czy produkcie oraz utrwalać pożądane opinie wśród pracowników, partnerów i klientów, tworząc konsekwentnie tożsamość wizualną firmy (identyfikacja wizualna).
W świecie coraz to wymyślniejszych reklam i promocji klient czuje się zagubiony. Dlatego, kiedy wybiera ofertę, coraz częściej zwraca uwagę na zaufanie do firmy, czy wcześniejsze doświadczenia w kontaktach z danym przedsiębiorstwem. Klarowna identyfikacja wizualna znacznie ułatwia postrzeganie firmy jako profesjonalnej.
Aby firma zyskała w oczach klienta wizerunek stabilnej i godnej zaufania, powinna zadbać o stworzenie jednolitego systemu identyfikacji wizualnej (spójna identyfikacja wizualna). Jakość plastyczna w połączeniu z czytelnością znaku (logo firmy) budującego identyfikację wizualną firmy wpływają na postrzeganie przez klientów marki jako godnej zaufania. Wszystkie reguły zbiera się i opisuje w księdze zasad identyfikacji wizualnej firmy.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu wizerunku. Wdrożyliśmy i wypromowaliśmy wiele marek dziś rozwijających się na rynku. Nasza misją jest kreacja spójnych systemów identyfikacji wizualnej, mających na celu tworzenie pozytywnych wyobrażeń o firmie bądź jej produkcie i utrwalenie ich w opinii klientów oraz na obszarze działalności firmy.