Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
pytania - wizerunek firmy
tlobramkapilkapilkalewyprawyprawyprawyprawyprawy
Faq

Najczęstsze pytania - identyfikacja wizualna

Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące identyfikacji wizualnej



Tożsamość wizualna firmy

Tożsamość wizualna firmy to inaczej identyfikacja wizualna firmy, czyli konsekwentne wdrażanie założeń dotyczących prezentacji wizualnej w celu budowania spójnej komunikacji firmy z otoczeniem. Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie służące budowie wizerunku marki na rynku i jeden z ważniejszych czynników decydujących o wartości rynkowej firmy i jej produktów. W systemie identyfikacji wizualnej znajdują się wszystkie symbole firmowe (logo, kolory logotypu, grafika, koperty, wizytówki,...) stosowane w celu osiągnięcia spójnego wizerunku i odróżnienia od rynkowej konkurencji. Tożsamość firmy decyduje o sukcesie rynkowym. Służy wzmocnieniu marki i zdobyciu zaufania klienta.

Zwykle tworzy się zasady tożsamości wizualnej przedsiębiorstwa wobec jego otoczenia (tożsamość wizualna zewnętrzna) i wobec własnych pracowników (tożsamość wizualna wewnętrzna). Tożsamość zewnętrzna firmy tworzy podstawę wizerunku przedsiębiorstwa, natomiast tożsamość wewnętrzna działa integrująco na pracowników przedsiębiorstwa.

Tożsamość firmy obejmuje trzy obszary działalności:
- tożsamość wizualną, czyli kształtowanie tożsamości przedsiębiorstwa za pomocą instrumentów wizualnych, tzn. jednolitych zasad projektowania produktów, materiałów firmowych, materiałów informacyjnych, architektury wewnętrznej i zewnętrznej, oznakowania środków transportu, ubrań pracowników itd.,
- tożsamość informacyjną, czyli kształtowanie tożsamości firmy za pomocą instrumentów informacyjnych, np. public relations, reklamy, promocji sprzedaży, informacji wewnętrznej itd.,
- tożsamość postaw i zachowań, czyli kształtowania postaw i zachowań pracowników wobec partnerów zewnętrznych i wewnątrz przedsiębiorstwa.

powrót do listy pytań WHITEart
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42