Najczęstsze pytania - projektowanie graficzne
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące projektowania graficznego
Czy jesteście w stanie zaprojektować komplet materiałów reklamowych?
Tak. Oferujemy naszym klientom kompleksową obsługę reklamową i dbamy o spójny wizerunek tworzonych materiałów reklamowych. Dążymy do tego, aby materiały reklamowe dotyczące jednej firmy, produktu, marki były opracowane według jednej wspólnej linii projektowej. W ramach kompleksowej obsługi proponujemy naszym klientom projekt graficzny, kreację i wydanie spójnych pakietów reklamowych, których zawartość może się różnić w zależności od indywidualnych potrzeb klienta. W skład takich pakietów reklamowych mogą wchodzić np. kilka folderów (prezentujących kilka linii produktowych, informacje o firmie...), wkładki reklamowe, teczka ofertowa i całość zamknięta w formie eleganckiego segregatora. Coraz częściej uzupełnieniem spójnego kompletu jest strona internetowa oraz prezentacja multimedialna na płycie CD. Dodatkowymi elementami wzbogacającymi wydawane przez nas pakiety mogą być np. etui na segregator, torba reklamowa, inne gadżety reklamowe.
Posiadanie spójnego pakietu materiałów reklamowych znacząco zwiększa wyrazistą obecność firmy na rynku. Jednorodne materiały reklamowe opracowane w oparciu o funkcjonującą identyfikację wizualną umacniają wizerunek firmy i podkreślają indywidualną i zdecydowaną tożsamość marki.
Wszystkie materiały reklamowe firmy - opakowania, etykiety, hasła reklamowe, plakaty, ulotki, plansze, kupony, foldery, kalendarze i inne elementy związane z promowaniem firmy lub produktu powinny spójnie łączyć się pod względem wizualnym z głównymi opracowanymi założeniami identyfikacji wizualnej. Ważne jest, aby klient identyfikował dany produkt lub usługę z właściwym producentem i dokonał odpowiedniego wyboru.