Najczęstsze pytania - projektowanie graficzne
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące projektowania graficznego
Ile projektów przedstawiacie do danego tematu?
Nie jest możliwe, aby z góry to określić. Praca nad projektem graficznym jest wieloetapowa i nieszablonowa. Zawsze szukamy wielu rozwiązań dla jednego tematu i spośród nich wybieramy te najlepsze. Ile ich będzie dokładnie – to zależy od wielu czynników i jest zawsze sprawą indywidualną. Tworząc projekt graficzny dążymy do doskonałości. W naszej pracy stawiamy na jakość, nie na ilość. Uważamy, że bardziej wartościowy jest jeden bardzo dobry projekt, niż dziesięć średnich.
Należy pamiętać, że każdy projekt powinien być wyjątkowy i wyróżniać firmę na danym rynku. Musi przyciągać uwagę. Jego celem ma być zwiększenie liczby klientów Twojej firmy. Projektując katalog, folder, ulotkę czy kalendarz pamiętamy o tym, iż projekt graficzny musi nawiązywać do działalności firmy - musi mieć cel, kolorystykę i określony kierunek. W każdy nasz projekt wkładamy wiele wysiłku tak, aby Twoja firma odniosła sukces i stała się liderem rynku w danej dziedzinie. Zwiększenie liczby potencjalnych klientów, jasna przyszłość Twojej firmy - są naszym celem przy projektowaniu materiałów reklamowych.