Atrium Park

Branża — Budownictwo

Praca — Billboardy, banery reklamowe

KLIENT

Nasz klient – firma budowlana Arkada Invest – realizowała dużą inwestycję o wyróżniającej się, nieszablonowej architekturze. Docelowo inwestycja ma składać się z 4 budynków o wysokim standardzie.

WYZWANIE

Oferta dewelopera miała trafić do dość wymagającego klienta, a więc identyfikacja wizualna marki, sam przekaz wizualny musiał być na bardzo wysokim poziomie. Marka Atrium Park musiała otrzymać charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną. Charakterystycznymi cechami inwestycji, które musiały być uwypuklone w wizerunku były: nowoczesność, wysoki standard, przyroda. Ponieważ realizowaliśmy już dla tego klienta projekty wizerunkowe dotyczące innych inwestycji, musieliśmy postarać się wyraźnie odróżnić ten projekt od pozostałych.

REALIZACJA

Praca nad identyfikacją wizualną dla Atrium Park obejmowała przede wszystkim zaprojektowanie logo oraz spójnej linii graficznej, która nadałaby ofercie naszego klienta indywidualny, niepowtarzalny charakter. W logotypie zastosowaliśmy motyw wijącej się gałązki z listkiem, symbolizujący przyrodę, jaka otaczać ma budynki tej inwestycji. Dla zdynamizowania wzoru i skontrastowania z delikatnym motywem gałązki daliśmy mocną, zdecydowaną czcionkę w napisie Atrium”, zaś „Park” dla kontrastu napisaliśmy cieniutką czcionką. W logo i materiałach reklamowych zastosowaliśmy kontrastową linię kolorystyczną opartą na mocnym ciemnym fiolecie i soczystej zieleni.

W materiałach reklamowych staraliśmy się oddać atmosferę wysokiej jakości i nowoczesności poprzez zastosowanie prostych dużych płaszczyzn koloru i oszczędną, elegancką typografię. Graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić wysoki standard budynków, eksponując wyróżniające się, imponujące wizualizacje. Przestrzenne ekspozycje inwestycji dodawały smaku i wartości marce.

Zastosowane przez nas działania skutecznie zbudowały wartość marki Atrium Park. Symbolika, kolorystyka, typografia, itp. umieściły ofertę naszego klienta w sektorze produktów o podwyższonym standardzie.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna dla inwestycji
  • ulotka promocyjna
  • zestaw reklam prasowych
  • baner do strony www
  • billboard promocyjny dla inwestycji
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Bilbord i baner inwestycji deweloperskiej - skuteczny projekt

Kiedy wykonujemy projekt banneru inwestycji deweloperskiej oczekujemy, aby był przede wszystkim skuteczny. W przeciwnym razie bez sensu byłoby w ogóle się za niego zabierać – to logiczne. Z uwagi na to, że samodzielnie nie jesteśmy wiele w tej sprawie zdziałać, często decydujemy się na skorzystanie z pomocy innych. Komu najlepiej powierzyć to zadanie projektowe? Do polecanych niewątpliwie należą profesjonalne agencje reklamowe, które specjalizują się w tworzeniu takich właśnie projektów banerów drukowanych i innych materiałów promocyjnych. Dla nich profesjonalny projekt baneru inwestycji budowlanej, czy billboardu reklamowego tej nieruchomości jest czymś, czym zajmują się na co dzień. To coś, na czym naprawdę się znają.

strzałka

Dlaczego dobry projekt banneru inwestycji deweloperskiej jest taki ważny?

Można wykonać prosty i nieciekawy projekt baneru czy billboardu inwestycji budowlanej, który nie będzie przyciągał uwagi, a co za tym idzie, nie będzie sprzedawał dobrze lokali mieszkaniowych. Jednak… czy to wówczas ma jakikolwiek sens? Właśnie ten element promocji dewelopera jest niezwykle ważny. Od niego tak wiele zależy. Tworzy się go zgodnie z wizerunkiem inwestora i całej jego działalności. Musi być oryginalny i przykuwający uwagę. Dobrze opracowany projekt billboardu inwestycji deweloperskiej to połowa sukcesu w sprzedaży nieruchomości. Baner ten jest jedną ze skuteczniejszych form reklamy. Daje się łatwo zauważyć, dociera do szerokiego grona odbiorców – potencjalnych klientów. Wpływa zarazem na wizerunek dewelopera. I choć promuje konkretną inwestycję budowalną, tak naprawdę tworzy reklamę dla całej działalności tego inwestora. Jeżeli baner inwestycji jest dobrze zaprojektowany, przykuwa uwagę, a co za tym idzie, zapewnia wzrost sprzedaży. Dlatego projekt graficzny jest niezwykle ważną sprawą. Każdy, kto zamierza stworzyć własny billbord inwestycji, powinien zadbać o ciekawie przygotowany projekt, o przykuwającą uwagę szatę graficzną. To zwiększy jego skuteczność w zakresie sprzedaży i pomoże deweloperowi odnieść sukces.

strzałka

Jak powinien wyglądać skuteczny baner inwestycji?

Tyle mówi się o tym, że projekty banerów inwestycji powinny być skuteczne, a nie wspomina się o tym, jak w ogóle takie wyglądają. Niektórzy mogą więc mieć trudności ze stworzeniem dobrego projektu graficznego baneru. Warto więc podkreślić, że musi on być dopracowany w szczegółach. Teraz tworzenie baneru inwestycji budowlanej odbywa się profesjonalnie i całkiem sprawnie. A to za sprawą profesjonalnych narzędzi, którymi posługują się projektanci, profesjonalni graficy, plastycy. Tworzą więc projekty, które współgrają z wizerunkiem dewelopera, a przy tym wnoszą coś nowego do jego oprawy graficznej. Wykonując projekt baneru nowej inwestycji trzeba zadbać o odpowiednie zdjęcia, treść, a nawet czcionkę. Poszczególne elementy grafiki tej reklamy powinny być wyraźne i estetyczne, a wspólnie tworzyć spójną całość. Reklama bilbordu w tym przypadku musi być koniecznie zauważalna już z daleka. Powinna być widoczna dla przechodniów i osób zmotoryzowanych. Dobry projekt banneru inwestycji od dewelopera może znacznie zwiększyć i przyspieszyć sprzedaż, dlatego warto dopracować go w szczegółach. Profesjonale materiały reklamowe dla nieruchomości wykonać może tylko grafik z wieloletnim doświadczeniem.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42