Atrium Park

Branża —Budownictwo

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Nasz klient – firma budowlana Arkada Invest – realizowała dużą inwestycję o wyróżniającej się, nieszablonowej architekturze. Docelowo inwestycja ma składać się z 4 budynków o wysokim standardzie.

WYZWANIE

Oferta dewelopera miała trafić do dość wymagającego klienta, a więc identyfikacja wizualna marki, sam przekaz wizualny musiał być na bardzo wysokim poziomie. Marka Atrium Park musiała otrzymać charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną. Charakterystycznymi cechami inwestycji, które musiały być uwypuklone w wizerunku były: nowoczesność, wysoki standard, przyroda. Ponieważ realizowaliśmy już dla tego klienta projekty wizerunkowe dotyczące innych inwestycji, musieliśmy postarać się wyraźnie odróżnić ten projekt od pozostałych.

REALIZACJA

Praca nad identyfikacją wizualną dla Atrium Park obejmowała przede wszystkim zaprojektowanie logo oraz spójnej linii graficznej, która nadałaby ofercie naszego klienta indywidualny, niepowtarzalny charakter. W logotypie zastosowaliśmy motyw wijącej się gałązki z listkiem, symbolizujący przyrodę, jaka otaczać ma budynki tej inwestycji. Dla zdynamizowania wzoru i skontrastowania z delikatnym motywem gałązki daliśmy mocną, zdecydowaną czcionkę w napisie Atrium”, zaś „Park” dla kontrastu napisaliśmy cieniutką czcionką. W logo i materiałach reklamowych zastosowaliśmy kontrastową linię kolorystyczną opartą na mocnym ciemnym fiolecie i soczystej zieleni.

W materiałach reklamowych staraliśmy się oddać atmosferę wysokiej jakości i nowoczesności poprzez zastosowanie prostych dużych płaszczyzn koloru i oszczędną, elegancką typografię. Graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić wysoki standard budynków, eksponując wyróżniające się, imponujące wizualizacje. Przestrzenne ekspozycje inwestycji dodawały smaku i wartości marce.

Zastosowane przez nas działania skutecznie zbudowały wartość marki Atrium Park. Symbolika, kolorystyka, typografia, itp. umieściły ofertę naszego klienta w sektorze produktów o podwyższonym standardzie.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna dla inwestycji
  • ulotka promocyjna
  • zestaw reklam prasowych
  • baner do strony www
  • billboard promocyjny dla inwestycji
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczny projekt logo nieruchomości deweloperskiej

Pracując nad wizerunkiem dewelopera czy też nad ofertą jego nowej inwestycji trzeba przede wszystkim opracować projekt logo. Nie może być jednak standardowy koncept znaku marki. Musi być przede wszystkim skuteczny. Czy jest to jednak możliwe, biorąc pod uwagę chęć wykonania tej czynności samodzielnie? Najczęściej nie. Dobry projekt logo dla nowej nieruchomości to trudna i zarazem poważna sprawa, dlatego bezpieczniej będzie zlecić to zadanie profesjonalistom. Agencja marketingowa zwana często reklamową zaprojektuje dla nieruchomości deweloperskiej naprawdę profesjonalne logo z zachowaniem obowiązujących zasad i trendów oraz w zgodzie z oczekiwaniami samego inwestora.

strzałka

Istota projektowania logo nieruchomości

Logo marki nieruchomości to mówiąc prostym językiem, element graficzny, który kojarzy się z konkretną firmą, marką, może też z jakimś konkretnym produktem czy usługą. Wystarczy, że spojrzymy w kierunku takiego graficznego oznakowania, by po chwili skojarzyć je z firmą, do której należy. Ważne jest wobec tego to, aby deweloper też zadbał o profesjonalne projekty logo, a właściwie to jeden, konkretny projekt. Dzięki niemu nowa nieruchomość czy inwestycja będzie kojarzona z inwestorem. Wystarczy spojrzeć na broszurę by po chwili zorientować się, do kogo należy oferta. Logo obiektu budowlanego musi być wobec tego eleganckie, atrakcyjne wizualnie. Musi być stworzone z przykuwających uwagę kolorów ale też współgrających z wizerunkiem całej działalności firmy. Trzeba przyznać, że tworzenie logo nie jest proste, tym bardziej, że przecież wymaga zachowania pewnych standardów, dostosowania się do nowoczesnych technik, trendów itd. Grafika ta musi mieć odpowiednią rozdzielczość i kolorystykę, by można było ją wykorzystać przy tworzeniu wszelkich materiałów reklamowych w postaci drukowanej i cyfrowej. Projekty logo są bardzo ważne, bo od niech zależeć może sprzedaż mieszkań. Brzmi to może dziwnie, ale faktycznie jest elementem identyfikacji wizualnej i wymaga profesjonalnego podejścia do jego projektu.

strzałka

Co należy wiedzieć tworząc skuteczne projekty logo dla nieruchomości?

Tworząc projekt logo inwestycji trzeba zwrócić uwagę na ogólny wizerunek firmy deweloperskiej. Jeżeli natomiast logo to ma dotyczyć całej działalności tej firmy, należy skupić się na obecnych usługach, celach, wartościach i branży, w jakiej działa. Logo nieruchomości przykuwa uwagę potencjalnych klientów, ale nie zawsze. A więc tylko wtedy, gdy jest dobrze wykonane. Ten znak marki budowlanej jest jednym z ważniejszych elementów wizerunku graficznego, bo pojawia się na różnych materiałach reklamowych i w wielu innych miejscach. To z tworzonymi logami najczęściej kojarzone są konkretne firmy lub po prostu kolejne inwestycje. Chcąc wykonać projekt logo nowej nieruchomości trzeba zadbać o to, aby niezależnie od tego, gdzie się pojawi, dobrze wyglądało i godnie reprezentowało dewelopera. Profesjonalne studio reklamowe, które zabiera się za projekt logo na potrzeby konkretnej nieruchomości swojego klienta, najpierw zdobywa cenne informacje dotyczące zarówno całej działalności firmy, jak i tej konkretnej inwestycji – obiekt mieszkaniowy na sprzedaż. Musi być ono ściśle z nią związane. Jeżeli przykuje uwagę potencjalnych klientów, a oferta okaże się dla nich atrakcyjna, niewątpliwie inwestor nie będzie miał problemu z promocją i dalej sprzedażą. Tak więc można powiedzieć, że projekt logo nieruchomości, szczególnie rej nowej, jest jednak bardzo ważną sprawą. Nie należy jej w żaden sposób bagatelizować. Co więcej, nie powinno się także na nim oszczędzać. Profesjonalny projekt logo inwestycji budowlanej musi kosztować. Ale ta inwestycja przyniesie wiele korzyści.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42