Branża — Art. spożywcze
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Actinea to producent przetworów mlecznych. Wysoka jakość oferowanych artykułów, dbałość o smakowitą paletę produktów to wizytówka tego producenta spożywczego.
Prężnie rozwijająca się firma potrzebowała zdecydowanego wizerunku, który pozwoliłby jej przebić się wśród licznej konkurencji. Mieliśmy zaprojektować wizerunek dla linii produktów mlecznych - jogurtów o różnych smakach. Ponadto mieliśmy stworzyć spójny pakiet materiałów reklamowych.
Przystępując do projektowania opakowań dla Actinea postanowiliśmy dążyć do maksymalnie nowoczesnego wizerunku, aby wyróżnił się on na półkach sklepowych. Mnogość produktów w sektorze spożywczym wymusza świeże podejście do projektowania nowych opakowań.
Postawiliśmy na silną ekspozycję logo marki oraz przyporządkowanie koloru i formy tła wszystkim produktom linii podstawowej. Te zabiegi miały zbudować jednorodną i silną prezentację która skutecznie miała przyciągnąć wzrok klienta w sklepie. Uwypuklona na etykiecie nazwa oraz przemyślana nowa szata graficzna ułatwiają czytanie brandu.
W celu odróżnienia produktów wprowadzono kodowanie kolorystyczne (ciemna i jasna zieleń) wsparte ilustracjami przedstawiającymi świeże soczyste owoce, komunikując przy tym świetny smak i przyjemność płynącą z konsumpcji. Produkty Actinea w nowych opakowaniach stanowiących wizualny mariaż elementów ze światów Bakomy i Danone smakowicie zachęcają do zdrowych kulinarnych degustacji.
Opracowane materiały reklamowe rozwijają linię opakowań – odznaczają się dynamiczną grafiką, oryginalnymi kompozycjami i żywą kolorystyką.
- logo marki
- wizerunek dla marki
- materiały firmowe (papier firmowy, koperty, wizytówki, itp.)
- seria opakowań reklamowych
- kalendarze trójdzielne, książkowe, planszowe
- ulotki dla produktu
- folder