Actinea

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Actinea to producent przetworów mlecznych. Wysoka jakość oferowanych artykułów, dbałość o smakowitą paletę produktów to wizytówka tego producenta spożywczego.

WYZWANIE

Prężnie rozwijająca się firma potrzebowała zdecydowanego wizerunku, który pozwoliłby jej przebić się wśród licznej konkurencji. Mieliśmy zaprojektować wizerunek dla linii produktów mlecznych - jogurtów o różnych smakach. Ponadto mieliśmy stworzyć spójny pakiet materiałów reklamowych.

REALIZACJA

Przystępując do projektowania opakowań dla Actinea postanowiliśmy dążyć do maksymalnie nowoczesnego wizerunku, aby wyróżnił się on na półkach sklepowych. Mnogość produktów w sektorze spożywczym wymusza świeże podejście do projektowania nowych opakowań.

Postawiliśmy na silną ekspozycję logo marki oraz przyporządkowanie koloru i formy tła wszystkim produktom linii podstawowej. Te zabiegi miały zbudować jednorodną i silną prezentację która skutecznie miała przyciągnąć wzrok klienta w sklepie. Uwypuklona na etykiecie nazwa oraz przemyślana nowa szata graficzna ułatwiają czytanie brandu.

W celu odróżnienia produktów wprowadzono kodowanie kolorystyczne (ciemna i jasna zieleń) wsparte ilustracjami przedstawiającymi świeże soczyste owoce, komunikując przy tym świetny smak i przyjemność płynącą z konsumpcji. Produkty Actinea w nowych opakowaniach stanowiących wizualny mariaż elementów ze światów Bakomy i Danone smakowicie zachęcają do zdrowych kulinarnych degustacji.

Opracowane materiały reklamowe rozwijają linię opakowań – odznaczają się dynamiczną grafiką, oryginalnymi kompozycjami i żywą kolorystyką.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • wizerunek dla marki
  • materiały firmowe (papier firmowy, koperty, wizytówki, itp.)
  • seria opakowań reklamowych
  • kalendarze trójdzielne, książkowe, planszowe
  • ulotki dla produktu
  • folder
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego przeznaczenie w promocji marki

Stworzyliśmy unikalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja bardzo istotna. Liczy się w jego przypadku użyty surowiec, ale też projekt, a właściwie zwłaszcza ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych odbiorców właściwie nie kojarzy samego produktu, ale coś takiego jak etykietę na wyrób, jaką to nierzadko widać w sieci, czy też w telewizji. Dlatego można odważnie uznać, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje artykuł, bo jest: wyjątkowa, osoby utożsamiają ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym produkt.

strzałka

Tworzenie opakowania reklamowego dzisiaj

W czasach obecnych to tworzenie opakowania reklamowego odgrywa kluczową rolę w czasie przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je graficy komputerowi i spece od reklamy z doświadczeniem i znajomością tych aktualnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na artykuł musi być na czasie. Kluczowe znaczenie ma też i to, że kontrahenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w działania konkurencji, czyli ich reakcja skojarzona z ciekawym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe powinna być spójną z wizerunkiem firmy, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją bez trudu dostępną, bo dysponujemy doświadczeniem fachowców, którzy gruntownie zrozumieli obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42